anbefaler alle

lille nuppa

Gift med forumet
å ikke prøve å rygge over en vogn[&o][:-]

glad jeg har god forsikring[8D][:D]

Holy moly!
[&:][&:][&:][&:][&:]

Kjøre rett i den er heller ikke smart. [8D]

Hadde vært med snuppa på legevakta på natta, glemte at jeg hadde satt den i gir. Og var såååååå trøtt, så bare hoppet bilen frem og smadra sportsvogna. Ante ikke det gikk på forsikringa en gang jeg.

ORIGINAL: Labambie

Kjøre rett i den er heller ikke smart. [8D]

Hadde vært med snuppa på legevakta på natta, glemte at jeg hadde satt den i gir. Og var såååååå trøtt, så bare hoppet bilen frem og smadra sportsvogna. Ante ikke det gikk på forsikringa en gang jeg.
hehe gjorde det hos oss ihvertfall

jeg rygga over en sammenklappet brio sitty, den blei litt skeiv i stillinga gitt, ett hjul er aldri i bakken[8D]

Kvinnfolk bak rattet altså! [8D]

ORIGINAL: WZ

Kvinnfolk bak rattet altså! [8D]
i know, helt håpløse vettu[8D]

satte den bak bilen ferdig klappa ned, for lett å hive den inn når jeg skulle kjøre, og vips glemte jeg den[8D]

Var du stressa på vei hjem eller?[8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

Var du stressa på vei hjem eller?[8D]
det var til morran idag hihi

Huff![&:] Godt du hadde forsikring![:)]

ORIGINAL: MammaOkt

og godt ungen ikke var i[8D]

ORIGINAL: lille nuppa

Hehe, tenkte å skrive det i stad - men fikk så fæle bilder i hodet mitt (som jeg ikke ville overføre til deg)[X(][8D]

ORIGINAL: lille nuppa

Hehe, tenkte å skrive det i stad - men fikk så fæle bilder i hodet mitt (som jeg ikke ville overføre til deg)[X(][8D]
nei fikk nok bilder i hode etter jobb når mini stupte med hue først oppi bassenget (balansen er ikek helt på plass enda nei[8D])
heldigvis sto jeg jo rett ved siden av ham så han var max under 10 sec, måtte bare bøye meg ned å huke tak i ham
han ble litt forfjamset da, hehe og KLISS våt[8D]

nok drama på en dag liksom[8D]

Back
Topp