Anbefal meg et framkomstmiddel

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Jeg har ei på tre år og en på ti måneder, og jeg vil gjerne komme meg litt mer ut når jeg har begge, men sliter litt med hvordan. Tenker ikke på bil, altså, det har jeg. Har ikke spesielt lyst på søskentrille da største raskt blir lei av å sitte i vogn. Andre som har to små? Hva gjør dere?

Vi har sykkelvogn med plass til to barn. Den kan du både trille med og feste på sykkelen:)
Ikke prøvd den ut med to enda, da minstemor er litt liten enda;)

Løpesykkel er supert til treåringer - da kan de bli med på mye lengre tur. Har du med vogn til minsten så kan løpesykkelen legges over vognen når det er syklepause.

Ville hatt et søsken brett :)

Vi har sykkelvogn med plass til to barn. Den kan du både trille med og feste på sykkelen:)
Ikke prøvd den ut med to enda, da minstemor er litt liten enda;)
Det høres smart ut. Kanskje jeg må se etter en sånn brukt. De koster vel litt? Må undersøkes! :)

Jeg går tur med vogna mens størstemann sykler, på balansesykkel eller sykkel med støttehjul
Det høres bra ut! :) Storesøster her er i ferd med å lære seg og sykle, men det er nok litt igjen før jeg kan slippe henne løs i bakkene. Kanskje mot slutten av sommeren. :)

Løpesykkel er supert til treåringer - da kan de bli med på mye lengre tur. Har du med vogn til minsten så kan løpesykkelen legges over vognen når det er syklepause.
Løpesyklene ser supre ut, har tenkt litt på å kjøpe en. Er litt usikker på hvordan de fungerer i bakkene her, er de vanskelige å stoppe?

Bruker søskenbrett mye på vogna, og har lurt litt på å kjøpe sykkelvogn :)
Begynner å lande på søskenbrett her. Hvor gamle er dine? Og hvor lenge kan de sitte i sykkelvogn egentlig?

Begynner å lande på søskenbrett her. Hvor gamle er dine? Og hvor lenge kan de sitte i sykkelvogn egentlig?

1 og 4 er de nå, 4 åringen passer perfekt i sykkelvognen vi har prøvd, har god plass en god stund til :)
Søskenbrett har vi hatt fra første stund, vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten :)

Det høres smart ut. Kanskje jeg må se etter en sånn brukt. De koster vel litt? Må undersøkes! :)
Ja, de koster jo en del. Vi fikk den i gave:)
Lurt å se på finn. Har sett mange fine der til en grei pris:)

Back
Topp