Anbefal meg en symaskin :)

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Har null greie på symaskiner. Og aner virkelig ikke hva jeg skal se etter...

Klarer å få skarpt sammen kanskje 1000-1200 til en maskin.. Ser at merke Singer har noen i denne prisklassen.., men aner jo ikke hvor bra den er.. Og hva den feks ikke klarer..

Har ikke brukt en symaskin mye i mitt liv.. Kanskje litt på skolen.. Så trenger en som er lett å lære seg.. Ikke noe avanserte greier... Men en som klarer å legge opp olabukser.. Sy gardiner. Putetrekk.. Klær...

Please hjelp meg :)

Hvis jeg var deg, ville jeg ha gått et sted der de selger brukte, nyoverhalte symaskiner med garanti. Der kan man få en litt eldre, men like brukenes symaskin hvos man får mye mer for pengene!

Singer, Husquarna, Pfaff er blant gode maskinmerker :)

Hvis jeg var deg, ville jeg ha gått et sted der de selger brukte, nyoverhalte symaskiner med garanti. Der kan man få en litt eldre, men like brukenes symaskin hvos man får mye mer for pengene!

Hvor finner jeg sånne steder da? Hørt mye negativt om husquarna på flere nettsteder... Tenker at Singer kanskje er trygt :) men lurer på hvor jeg finner sånne steder som du nevner :)?

Jeg vet at Tonjes symaskiner på nett har det, og Husquerna i Bergen. Hvis du har diverse stoffbutikker der du bor, Husfliden kanskje, så vil de kanskje ha noen inne eller vite om noen i ditt nærområde :)

Har en mor som har svennebrev i draktsøm, fancy ord for skredder, ho sverger til Pfaff, selv synes eg det er gode maskiner og veeeeldig lette å lære seg :)

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Dette er jeg helt enig i. Da vil du kunne få en bedre og mer driftsikker maskin

Jeg har en Singer Promise, en slik billig jubileumsutgave som koster mellom 500 og 1000,- Fungerer til mitt enkle bruk. Min mor har en Husqvarna fra '99 med alle mulige funksjoner som hun ga 18000 for den gangen. Skulle min ryke ville jeg kjøpt en brukt kvalitetsmaskin slik damene før her beskriver :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp