Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett på denne : http://www.polar.com/nb/produkter/forbedre_kondisjonen/fitness/FT60Jeg har trent med pulsklokke de siste 8 årene! Og jeg sverger alltid til polar. Har no polar ft40! De er brukervennlige og finnes i mangen farger! Til egentrening/ saltrening ville jeg kjøpt en til rundt 1000-1300kr ! De som er dyrere er ofte veldig avanserte!
Garmin Forerunner 210 har jeg og er veldig fornøyd med den![]()
Skal begynne opp igjen med trening nå til nyåret ettef graviditet, fødsel og keisersnitt, og ønsker meg en pulsklokke. Har sett på Polar FT60 (tror jeg den heter), men hva anbefaler dere?
Trenger kun en for innendørstrening. Sal/apperat trening...Det kommer jo veldig ann på bruken.. treningsform osv.
Må den være vanntett? Trenger du gps osv?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Synes den ser kjempe ut. Og så liker jeg godt designet også.. Tenker at hvis jeg kjøper en av de billigste så risikerer jeg at jeg etter en liten stund ønsker meg flere funksjoner og muligheter. Så tenker det kan være verdt det å gå for en litt dyrere med en gang. Så at på nettet kan en få den nedi 800 - 900 kr. (På nett i Norge)Jeg har FT60, elsker den!
Har hat den i mange år, og har faktisk slitt den ut. Bruker mannen sin, men ønsker meg ny FT60.
Synes den ser kjempe ut. Og så liker jeg godt designet også.. Tenker at hvis jeg kjøper en av de billigste så risikerer jeg at jeg etter en liten stund ønsker meg flere funksjoner og muligheter. Så tenker det kan være verdt det å gå for en litt dyrere med en gang. Så at på nettet kan en få den nedi 800 - 900 kr. (På nett i Norge)
Tror jeg betalt 15-1600kr for min da jeg kjøpte den. Anbefaler den på det sterkeste altså, veldig god klokke![]()
Da skal dere ikke se vekk i fra at jeg også kommer til å gå for denHar også polar ft60, eeelsker den <3