Anbefal meg en pulsklokke.

Løvetann1

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Skal begynne opp igjen med trening nå til nyåret ettef graviditet, fødsel og keisersnitt, og ønsker meg en pulsklokke. Har sett på Polar FT60 (tror jeg den heter), men hva anbefaler dere?

Jeg har trent med pulsklokke de siste 8 årene! Og jeg sverger alltid til polar. Har no polar ft40! De er brukervennlige og finnes i mangen farger! Til egentrening/ saltrening ville jeg kjøpt en til rundt 1000-1300kr ! De som er dyrere er ofte veldig avanserte!

Om du har trent endel fra før er nok denne bra! Men det jeg egentlig trenger i en pulsklokke er bare puls, tid, forbrenning og dags/ukes oppsummering! Å ha en pulsklokke er fantastisk uansett hvor avansert den er, det er en skikkelig treningsmotivator, også er det artig å følge meg på pulsen på ulike øvelser!

Skal begynne opp igjen med trening nå til nyåret ettef graviditet, fødsel og keisersnitt, og ønsker meg en pulsklokke. Har sett på Polar FT60 (tror jeg den heter), men hva anbefaler dere?

Det kommer jo veldig ann på bruken.. treningsform osv.
Må den være vanntett? Trenger du gps osv?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har FT60, elsker den!
Har hat den i mange år, og har faktisk slitt den ut. Bruker mannen sin, men ønsker meg ny FT60.

Jeg har FT60, elsker den!
Har hat den i mange år, og har faktisk slitt den ut. Bruker mannen sin, men ønsker meg ny FT60.
Synes den ser kjempe ut. Og så liker jeg godt designet også.. Tenker at hvis jeg kjøper en av de billigste så risikerer jeg at jeg etter en liten stund ønsker meg flere funksjoner og muligheter. Så tenker det kan være verdt det å gå for en litt dyrere med en gang. Så at på nettet kan en få den nedi 800 - 900 kr. (På nett i Norge)

Synes den ser kjempe ut. Og så liker jeg godt designet også.. Tenker at hvis jeg kjøper en av de billigste så risikerer jeg at jeg etter en liten stund ønsker meg flere funksjoner og muligheter. Så tenker det kan være verdt det å gå for en litt dyrere med en gang. Så at på nettet kan en få den nedi 800 - 900 kr. (På nett i Norge)

Tror jeg betalt 15-1600kr for min da jeg kjøpte den. Anbefaler den på det sterkeste altså, veldig god klokke :)

Polar er kjempe til sal/treningssenter. Skal du løpe eller drive med annet utendørs ville jeg heller gått for Garmin.

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Back
Topp