Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Iphone, en kjempe mobil, beste eg noen gang har hatt! No har eg hatt min i 1,5 år, går ikke lei eller noe. Pluss en kan alltid bare laste ned noe nytt som gjør den enda bedre og gøyere[:D][:D][:D]
Jeg har HTC ledgen, skikkelig morsom telefon, men synes ikke kameraet er videre bra[:(] Sony Ericson c902 hadde jeg før, synes den var heeeelt fantastisk kameramessig!!
Hvis kamera er viktig, så er ikke Iphone telefonen for deg!
, (men mener å ha lest at Iphone 5 skal ha bedre kamera den dagen den kommer på markedet.) Andre telefoner som har MYE bedre kamera, min gamle SE Cybershot hadde et suuuupert kamera! Men ja, elsker min Iphone
tusen takk jenter[:D] hvor mange megapixler er d på kamera t iphone 4 a?? kjøpte en iphone her selv, trudde d var ordentlig, men viste seg at gubben hadde missforstått og den er jo SÅ på trynet[:'(] kina-fakephone= not worth the money! så sjølv om jeg hadde så utrolig lyst på iphone før, så fikk jeg den litt i halsen etter den...
men siden dere anbefaler den så skal jeg sjekke den opp litt igjen tenker jeg[:)]
HTC Desire, genial telefon. Kjempeenkel og bruke, masse morro hva apps og tilbehør gjelder. Bruker du google/microsoft office så er de synkronisert og du sparer deg mye arbeid (samme med facebook og twitter) (samme gjelder vel med I-phone tror jeg dersom du har Mac) stor skjerm og bra bilder. [:)][:)]
jeg har sony ericson satio. den har 12,1 megapixel. Kameraet er veldig bra. Fikk den av sambissen da lillegull ble født. er nok ikke like bra som iphone i forhold til nettsurfing og sånn. Men kameraet er kjempebra! :)