Anbefal meg en bok?

LykkeLille

Forelsket i forumet
Overskriften sier vel sitt:) Denne kan mange ha glede av, jeg anbefaler en shopaholiker med baby til den som vil ha seg en god latter[:)]

Hvis du liker shopaholiker-bøkene så tror jeg du vil like bøkene til Maryan Keyes [:)]

ORIGINAL: LykkeLille

Overskriften sier vel sitt:) Denne kan mange ha glede av, jeg anbefaler en shopaholiker med baby til den som vil ha seg en god latter[:)]

helt enig! er i gang med den nå, og ler så jeg nesten griner hver gang jeg leser noen sider i den :-)

Åh,ja,den er så bra! Jeg leste den på engelsk.
"She's a redheaded bitch and I hate her"
"She's a yummy mummy and we love her"[:D]

Jeg anbefaler på det sterkeste Sue Monk Kidds - Bienes Hemmelige Liv, og Rohinton Mistrys - Balansekunst.
To vannvittig bra bøker!

Jeg anbefaler Tusen strålende soler.. Det må være en av de mest gripende bøkene jeg har lest.. Og trist [:(] Men.. BRA [:)]

Hvis man liker krim: Alle bøkene til Camilla Läckberg og Jo Nesbø

Elling-bøkene er superbra! Kommer en ny bok fra Ambjørnsen nå, som det spekuleres i om er enda en Ellingbok!

Naiv Super

Alle Harry Potter bøkene - på Engelsk!

ORIGINAL: *Susanne83*

Åh,ja,den er så bra! Jeg leste den på engelsk.
"She's a redheaded bitch and I hate her"
"She's a yummy mummy and we love her"[:D]

Hehe, helt fantastisk[:)]

Takk for mange gode tips[:)] Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen bøker men trur jeg tar en tur på bibiloteket istede, dette kasn fort bli dyrt[8D]

Les Alfabethuset (husker ikke hvem som skrev den) men jeg leste ut boken på litt over en uke. Kjempe spennende.

Også burde alle lese "Et mulig mirakel" av Brian Strause - morsom og provoserende.

Back
Topp