Anbefal meg campingplass

A.Msinmamma

Glad i forumet
I nærheten av Bø Sommarland og Dyreparken Krsand!
Trenger iķke være i Krsand, en halvtimes kjøring er ok!
Planlegging av årets ferie på gang!

Bø sommerland har egen campingplass. Men ellers kan du for å komme mellom begge se i nærheten av Porsgrunn området. Da kan dere ligge på en plass og besøke begge stedene. Litt kjøring men vi tenkte vi skulle gjøre det en gang.

Og ikke ta hamre campingplass i Kristiansand. Vi var der i fjor og vi fikk ikke dusja pga vannet der var varmt. Og da prater jeg om farlig varmt. Kunne ikke regulere varmen selv

Vi skal på Beverøya camping i bø i år, som alle andre år :) Ellers er jeg faktisk veldig fornøyd med Hamresanden og jeg, i Kristiansand :)

Vi skal på Beverøya camping i bø i år, som alle andre år :) Ellers er jeg faktisk veldig fornøyd med Hamresanden og jeg, i Kristiansand :)
Ja og der blir der forvirrende. For hamre og Hamresanden familiecamping er jo ved siden av hverandre. Angrer på at vi ikke tok den dere var på.

Lest flere er fornøyde med tingsaker (eller noe liknende) i Lillesand:-)

Bø sommerland var det en sto som jeg tror heter bøvertangen? Ellers har vi vært mange år på en fin plass som heter Dvergnestangen i Kr.sand

Skottevik camping, var der da jeg var liten. Sikkert litt forandring nå, men var hvertfall fornøyd med å være der :)
23km fra kristiansand :)

Skottevik feriesenter. 20 minutter fra dyreparken og shopping. Pluss en hel haug å gjøre og nydelig skjærgård <3

Back
Topp