Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for raske svar Nå blir der vel en tur på butikkenSlå deg løs.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg også!Nå fikk jeg også lyst på fersk ananas...
Leser noen steder hvor det står at ananas brukes for å sette igang fødsel. Det inneholder et stoff som gjør noe med livmoren.Er det farlig å spise fersk ananas under svangerskapet? Lyst å gå på butikken å kjøpe det nå, men fant it at det er greit å spørre
Ananas... Mmmmm.... Jeg skal innom butikken etterpåNå fikk jeg også lyst på fersk ananas...
Ja når du sier det, så tror jeg at jeg har lest det. For noen år siden da jeg prøvde å bli gravid, leste jeg at det var bra med ananas mellom mens start og eggløsning. Så spise så det tøyt ut av øra.Leser noen steder hvor det står at ananas brukes for å sette igang fødsel. Det inneholder et stoff som gjør noe med livmoren.
Men det skal nok store mengder til, så litt går nok bra!
Hi hi!Ja når du sier det, så tror jeg at jeg har lest det. For noen år siden da jeg prøvde å bli gravid, leste jeg at det var bra med ananas mellom mens start og eggløsning. Så spise så det tøyt ut av øra.
Ja det stemmer, men det er snakk om store mengder, og hjelper kun om du er klar for fødsel det kan starte en fødsel som feks ikke vil starte av seg selv selvom man er modenLeser noen steder hvor det står at ananas brukes for å sette igang fødsel. Det inneholder et stoff som gjør noe med livmoren.
Men det skal nok store mengder til, så litt går nok bra!