Ananas

MittAlt

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2020
Er det farlig å spise fersk ananas under svangerskapet? Lyst å gå på butikken å kjøpe det nå, men fant it at det er greit å spørre:)

Ikke hørt at det er noe i veien med det... jeg har spist det mye, elsker fersk ananas. Så tror trygt du kan spise det. Godt og sundt :)

Mmmm, det var veldig godt ;) litt dumt butikken ligger så tett, men det var iallefall sunt denne gangen:)

Det skal gå bra :) ikke hørt om mye frukt eller grønt man må unngå, men mener å ha hørt man skal unngå papaya???

Er det farlig å spise fersk ananas under svangerskapet? Lyst å gå på butikken å kjøpe det nå, men fant it at det er greit å spørre:)
Leser noen steder hvor det står at ananas brukes for å sette igang fødsel. Det inneholder et stoff som gjør noe med livmoren.
Men det skal nok store mengder til, så litt går nok bra! :-)

Leser noen steder hvor det står at ananas brukes for å sette igang fødsel. Det inneholder et stoff som gjør noe med livmoren.
Ja når du sier det, så tror jeg at jeg har lest det. For noen år siden da jeg prøvde å bli gravid, leste jeg at det var bra med ananas mellom mens start og eggløsning. Så spise så det tøyt ut av øra. :)

Ja når du sier det, så tror jeg at jeg har lest det. For noen år siden da jeg prøvde å bli gravid, leste jeg at det var bra med ananas mellom mens start og eggløsning. Så spise så det tøyt ut av øra. :)
Hi hi! :-)
Ser det for meg! :-)
Tror iallfall at litt ananas i ny og ne ikke er farlig.
Men store mengder bør man vente med til man vil føde... :p

Ja det stemmer, men det er snakk om store mengder, og hjelper kun om du er klar for fødsel;) det kan starte en fødsel som feks ikke vil starte av seg selv selvom man er moden ;)

Back
Topp