Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan man ikke spise salami?Kan vi ikke spise det heller? Dør allerede av å ikke få salami liksom
Åå salami <3 det savner jeg skikkelig, selv om jeg ikke spiser mye av det til vanlig.
Men hatt lyst på ananas mange ganger også men leste her inne en gang at det kunne vi ikke spise, men nå blir det å kjøpe ananas etterpå![]()
Kan man ikke spise salami?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Aha er ikke så veldig glad i det uanz så gjør ikke noe men greit og viteSpekemat er ikke varmebehandlet slik jeg har forstått det. Salami går vel under spekemat. Samme som svartpølse.
Jordbær er helt ok. Anbefaler nok en gang matportalen.no som har kostholdsrådene fra helsemyndighetene. Følg de, så er man trygg. Nettet (og særlig forum) florerer med myter og gammel kunnskap. Kjedelig å være "redd for" ting som egentlig er trygtUff, der er så mye en skal være forsikig med...! Sjefen nevnte jordbær også, og jeg som er gravid på sommeren liksom. Googlet det når jeg kom hjem, og det virket som det var en myte på lik linje med mye annet.