Ananas og fødsel

x1x*Andromeda*

Glad i forumet
Leste i en tråd her at ananas skulle få fart på fødsel [8|] Har aldri hørt det før [&:] Noen som vet noe om dette, og evt hvorfor det virker? Ble litt nysgjerrig, samtidig som jeg lurer på om jeg skal dytte innpå med ananas eller ikke

jeg leste en plass om at hvis det skulle virke så var det snakk om 7!!! kg og fersk ananas

ORIGINAL: elan

jeg leste en plass om at hvis det skulle virke så var det snakk om 7!!! kg og fersk ananas

Oi, på hvor lang tid da?

Tror uansett ikke jeg prøver meg på 7 kg. Riktignok er ananas godt, men tror jeg blir lei før jeg når 7 kg!!

Forresten, tror ungen vil ut uansett hva man måtte finne på å spise 7 kg av jeg  Både dårlig plass, og får vel helt sjokk av en type mat, stakkars liten!

ORIGINAL: Baby i magen

ORIGINAL: elan

Oi, på hvor lang tid da?

Tror uansett ikke jeg prøver meg på 7 kg. Riktignok er ananas godt, men tror jeg blir lei før jeg når 7 kg!!

Forresten, tror ungen vil ut uansett hva man måtte finne på å spise 7 kg av jeg  Både dårlig plass, og får vel helt sjokk av en type mat, stakkars liten!

hehe...nei jeg vet ikke på hvor lang tid...

Back
Topp