Analsex og orgasme

tabXtra

Glad i forumet
Meg og min elsker snakker mye om analsex, jeg har ikke prøvd det ordentlig men han har. Han sier at hvis han kommer helt inn i meg og jeg tar på meg selv til det går for meg vil jeg få en mye sterkere orgasme enn vanlig,

Noen som kan bekrefte dette? Og i tilfelle forklare forskjellen på de to orgasmene??

Er veldig nysgjerrig på dette

Jeg kommer ikke av bare analsex... men hvis jeg har vibrator på klitten samtidig er det diiiiiiiiiiiiiiiiiggggg!!!
syntes det bare er vondt uten..
Allerbest er begge hull samtidig og vibrator på klitten... dah.... woooow!![8D]

aldri i livet om ej hadde klart å fått orgasme av å bli tatt i ræva.....

ORIGINAL: lone2

Jeg kommer ikke av bare analsex... men hvis jeg har vibrator på klitten samtidig er det diiiiiiiiiiiiiiiiiggggg!!!
syntes det bare er vondt uten..
Allerbest er begge hull samtidig og vibrator på klitten... dah.... woooow!![8D]

sign. foruten at jeg synes det er vondt uten.

Får ikke orgasme av å bare bli tatt i rævva. Må stimulere dåsa også,helst klitten;-)

enig!!nesten vondt hvis man ikke
stimulerer klitten oxo[:D]
men det er en laaangt sterkere orgasme ja!
rister jo i hele kroppen[;)]

ORIGINAL: tabXtra

Meg og min elsker snakker mye om analsex, jeg har ikke prøvd det ordentlig men han har. Han sier at hvis han kommer helt inn i meg og jeg tar på meg selv til det går for meg vil jeg få en mye sterkere orgasme enn vanlig,

Noen som kan bekrefte dette? Og i tilfelle forklare forskjellen på de to orgasmene??

Er veldig nysgjerrig på dette

Bare quoter meg selv litt for jeg skrev jo hvis jeg tar på meg selv samtidig ;)
Tenkte på forskjellen mellom vanginal orgasme og anal liksom.. men jeg får bare orgasme hvis jeg tar på meg selv uansett jeg :(

Det kan jeg bekrefte[:D] Jeg kommer fortere, raskerer og lettere når jeg blir tatt i nr 2, spesielt om jeg bruker noe i nr 1 selv[:)] Jeg synes det er vanskelig å forklare forskjellen på orgasmen, men du kan si at det blir mye mer intenst når man blir tatt bakfra. -I alle fall opplever jeg det sånt...

Får mye raskere og mer intens orgasme av analsex, ja.. Men analse er ikke bare å kjøre på. Les dere opp om det på forhånd, med mindre mannen din har en del erfaring med det fra før av og vet hvor viktig det er å være forsiktig. =) 

Manne min har også veldig lyst til å prøve dette, men jeg er veeldig skeptisk. Er også nysgjerrig siden mange sier at det er godt og jeg tror at mannen min hadde dødd av orgasmen hvis han fikk komme til [:D]

Er skikkelig redd for at det skal gjøre vondt.. [:o] Prøvde vibratoren med glidemiddel i toern en gang, men klarte ikke å få den lnoe særlig langt inn og grøsser ved tanken at han skulle miste å presse den lenger inn [:-] EAAUW!

ORIGINAL: tinemor fra sula

aldri i livet om ej hadde klart å fått orgasme av å bli tatt i ræva.....

Da bør du prøve det før du uttaler deg tror jeg[:)]

det er bare den SUPER orgasmen når man har både i nr 1 og 2 og vibro på "knappen"[:D][:D]
man er helt skutt etterpå!!!

Men det gjør jo skikkelig vondt og bli tatt i rompa jo..
JEG hadde nok ikke fått orgasme av å bli tatt i rompa selv om jeg stimulerer klitten osv..
Synns det er skikkelig avtennendes me noe i rompa[:'(]
MEN sambo eeelkser det, og hadde nok gjort alt for å fått tatt meg der ja[8D][8D]

Kos dere med orgasmen[;)][;)][:D]

ORIGINAL: ¤Ida

det er bare den SUPER orgasmen når man har både i nr 1 og 2 og vibro på "knappen"[:D][:D]
man er helt skutt etterpå!!!

hm....*fniiis*
kanskje jeg må prøve det engang viss jeg
finner meg en elsker...[:D]
he he...[:D]

Back
Topp