Analfissur?

armstrong

Elsker forumet
Noen her som har eller har hatt det??
Hvordan bli kvitt det?

Det er et rent helvette å gå på do å gjøre nr to hvis jeg glemmer å ta laxoberal dråpene en dag! Og de dråpene har ødelagt meg, det er jeg sikker på! Så håper dere har svar. Jeg tror iallefall det er analfissur det er jeg har..[:'(][:'(][:'(][:(][:(][:(][:(]

hva er det? hemoroider?

Huff ja, det er noe dritt. Sleit skikkelig med det lenge. Har du prøvd noen salver eller tabletter eller noe? Har du snakka med lege?

Ja[&o]
Du må passe ¨på og ikke få hard avføring,og bruk sheriproct salve og stikkpiller.

Hadde det noen mnd etter fødsel.. Og jeg lover; Jeg ville MYE heller ha født en gang til enn å gå på do og drite!!![:(][:(][:(] For det første brukte jeg lengre tid på å drite enn jeg brukte på å føde (fødsel på 25 minutt), og under fødselen kom det i det minste noe annet enn dritt ut av meg... Jeg led meg bare igjennom det til det gikk over av seg selv.. På det verste holdt jeg igjen i nesten en uke, bare for at det skulle få tid til å gro litt..[&:]

Ellers aner jeg ikke hvordan man blir kvitt det sånn på null komma niks..!

Anal Fissur er visst et helvete.. Pappa har det. Han må virkelig passe på at han ikke blir hard i magen.. Blir han det, så "revner" det igjen. [X(]

Så ja, pass på at du har myk avføring. [8D]

Kanskje jeg i samme slengen skal gi deg råd for å unngå hard mage.

Jeg kjører på MED kiwi (5-6 om dagen),linfrø og drikker MYE!

ORIGINAL: Burger

sånner dråper skal du vel ikke gå på over lengre tid? Jeg vil anbefale deg å dra til legen om du ikke har vært der..

huff, klemmepå

Nei, jeg vet det :/ Har brukt dem et år.. Kanskje jeg bør dra til legen en gang til, kanskje h*n vet om en bra salve.

Stikk pille og sheriproct salvet funket ikke iallefall. :/

ORIGINAL: forvirretmor

vann da eller? Jeg som haaater smaken av vann :(
hvordan får man i seg linfrø da?

ORIGINAL: armstrong

sånner dråper skal du vel ikke gå på over lengre tid? Jeg vil anbefale deg å dra til legen om du ikke har vært der..

huff, klemmepå

Nei, jeg vet det :/ Har brukt dem et år.. Kanskje jeg bør dra til legen en gang til, kanskje h*n vet om en bra salve.

Gå til legen. Vet ikke om det er så mye annet å få.Jeg fikk først alcos anal og holdt på å dø!Så ringte legen og sa jeg fikk feil,det var sheriproct jeg skulle ha.Var massiv forskjell.Men det er utrolig viktig å bruke det riktig OG ikke bli hard i magen ALFA OMEGA!

Samme hva du drikker bare det ikke er kaffe.
Linfrøene kan du ta som de er eller blande i yoghurt.

Samme hva du drikker bare det ikke er kaffe.
Linfrøene kan du ta som de er eller blande i yoghurt.

Okei, jeg drikker jo mye melk og saft da ;p
Okai, da får jeg blande de i yoghurt :)

huff, klemmepå

Dra til legen. Jeg fikk en salve som heter glyserol tror jeg det var. Har fått den flere ganger. Men det er noen år siden nå da. Legen måtte søke om at jeg kunne få den da når jeg fikk den. Vet ikke om det er sånn lengre. Men siste gangen jeg fikk den fikk jeg sykt vondt i hodet av den. Var så ille at jeg ikke orket å bruke den. Det er òg viktig at du ikke presser for mye når du er på do da, men det vet du vel. [:)]

Drikk heller mere saft enn melk:)
Linfrø er veldig fine altså.Jeg spiste en spiseskje et par ganger om dagen:)

ORIGINAL: Cruella DeVil

Drikk heller mere saft enn melk:)
Linfrø er veldig fine altså.Jeg spiste en spiseskje et par ganger om dagen:)

Melk kan man bli hard i magen av.

åååh.. Jeg som elsker melk :p Men får redusere melkedrikkinga da, skal da klare deet :)

Takk for råd og slikt[:)]

Biola og svisker[:D][:D]

hemorider? fikk en når jeg hadde født, fikk tips om å vaske med iskaldt vann flere ganger til dagen, og når den ble liten så skulle man bruke babyolje og prøve å trykke den inn[8D][:-][8|]  ble borte her etter 3daager [:D]

Back
Topp