Ampullene

tante82/MAx6

Glad i forumet
er det 900 IE i og jeg har nå regnet ut at det er 150 IE igjen,men jeg ser at det er mere enn det i ampullen. Har noen forklarig på det?Jeg har regnet ut at det er sistte dose igjen,men....hmm.

Det er ca 100ie ekstra i alle ampullene, så det er bare å bruke opp det før du skifter ampulle! Rart at sykehuse ikke har sagt dette til deg[&:][&:][&:]. Snedi hvis du må gå lenger på sprøyter enn planlagt, så sparer man litt penger!

Det er rett det tkn sier om at det er ekstra i hver ampulle. Etter det jeg har hørt så er det 137 IE.. så de 100 ekstra kan du bruke uten noe problem [;)]

Oki[:)] Da blir det to stikk i kveld [&:][:)] De har ikke informert meg om det nei. Hører til st.olav du å tkn?

Nei er hos Medicus(privatklinikk)[:)][:)]

ORIGINAL: tkn

Nei er hos Medicus(privatklinikk)[:)][:)]

Ok[:)] Hvordan er det der da?[:)]

Dyrt[8D][8D][8D][8D][8D][8D] Men ellers veldig greit! De prøver virkelig alt for å finn ut hvorfor blir det sånn, og hvorfor blir det sånn!!!!! Så får vi bare håpe at de finner den ultimate løsningen til slutt[:)][:)] men vurderer å sett oss på venteliste på st.olavs, samtidig som vi får behandling hos Medicus. For å spare litt penger[:)][:)] Vi får se.....

ORIGINAL: tkn

Dyrt[8D][8D][8D][8D][8D][8D] Men ellers veldig greit! De prøver virkelig alt for å finn ut hvorfor blir det sånn, og hvorfor blir det sånn!!!!! Så får vi bare håpe at de finner den ultimate løsningen til slutt[:)][:)] men vurderer å sett oss på venteliste på st.olavs, samtidig som vi får behandling hos Medicus. For å spare litt penger[:)][:)] Vi får se.....

Godt at noen virkelig vil hjelpe med å finne ut av det[:)]

Back
Topp