AMOKK..

eadni

Forumet er livet
.. SHOPPING igår  Har faktisk inn turd å sjekke konto engang [:D]

Handla "badestol", stor løve-bamse, dyrebok (med dyrelyd), Snurreleke med sugekopp til bord,
Ball med lyd, badeleke (blekksprut), Brun vinterdress,
baby-nakkepute til bilsete (den var en SUKSESS forresten),
Armbånd (forsinket 1/2 årsgave), sølvhjerte smykke (julegave nr.1).
Alt det her til gullet, selvfølgelig [&o]

Og så handla vi litt julepapir og julegaver til andre.

Sist men ikke minst:
                  GAVE TIL HEMMELIGVENN! [:-]
(Skal kjøpe noe mer til, før vi sender den [;)])

Oi så spennende![:D] 
Er såååå gøy å shoppe! Å jeg elsker å kjøpe leker[8D]

Kan du ikke legge inn bilde av den nakke-puta til bilsetet???

ikke bare bare å ikke shoppe noe til gulla sine[:)]
har handla mye du nå ja.. artig da, men kanskje ikke for konton, hihi

shoppe er kuuult!!!!
hadde meg selv en liten runde i helga[:D]
penga flyyr, men får jo masse fint da!
Grattis med masse nye ting. [:D]

Oj, skal si du har shoppa mye ja [:D] Moro! Skjønner godt du ikke tør sjekke kontoen, hihi... Men du kan trøste deg med at du er ikke alene om å bruke myyyye penger før jul [;)]

Næmen Eadni da, og så rett før jul!! [;)] [:D] Er fort gjort å bli litt revet med, d er jo så mye fint der ute! Tenker lille Ana Maria er fornøyd med fangsten? [:D]

Å det hørtes ut som en flott dag ,men kanskje ikke for kontoen din ?

Å, så gøy!!![:D][:D][:D]
Heldig lita prinsesse du har da!![;)]
Hehehe, prøver å unngå å kjøpe noe til gullet så tett oppi jul jeg, men er jammen ikke lett[8D]
Er jo såå deilig å komme hjem med maange poser og deretter gå gjennom "fangsten"[:D]

ORIGINAL: Bølla 22.mai

Kan du ikke legge inn bilde av den nakke-puta til bilsetet???

Så snart vi drar på biltur, så tar æ bilde og den ska rett inn hit [:)] Iløpet av uka kanskje.

ORIGINAL: tinejento

Hehehe, prøver å unngå å kjøpe noe til gullet så tett oppi jul jeg, men er jammen ikke lett[8D]
Er jo såå deilig å komme hjem med maange poser og deretter gå gjennom "fangsten"[:D]

Ja, æ unngikk også masse pga at det e snart jul. Kjøpte ingen klær (unntatt dressen) og "bare" en bok [;)]  Alt det æ kjøpte, tror æ ikke ho får da (vi kommer til å ønske oss klær og bøker).

ORIGINAL: eadni

Ja, æ unngikk også masse pga at det e snart jul. Kjøpte ingen klær (unntatt dressen) og "bare" en bok [;)]  Alt det æ kjøpte, tror æ ikke ho får da (vi kommer til å ønske oss klær og bøker).

[:)]
Problemet mitt når det nærmer seg jul, er alle juletilbudene[8D] hehe, er ikke barebare og styre meg da nei...[:D]

Problemet mitt når det nærmer seg jul, er alle juletilbudene[8D] hehe, er ikke barebare og styre meg da nei...[:D]

Men æ har sett på alt det fine æ SKAL kjøpe, hvis ho ikke får det til jul [;)]

Men æ har sett på alt det fine æ SKAL kjøpe, hvis ho ikke får det til jul [;)]

Flink du![:D]

hehehe, penga fikk jammen bein å gå på der ja [:D]
Men så fikk du mye fint også da. Må gå litt amokk innimellom! [:D]

Uff ja!!Shopping er farlig GØY!!![:D][:D]

ORIGINAL: ThereseAa

hehehe, penga fikk jammen bein å gå på der ja [:D]
Men så fikk du mye fint også da. Må gå litt amokk innimellom! [:D]

Ja, vi 2an har tross alt 1 1/2 timers kjøring til nærmeste by.. Det blir ikke shopping så ofte da [:)]

Back
Topp