amming

BrittKari

Gift med forumet
off jeg gruer meg til amminga jeg,eller jeg må pumpe i begynnelsen men
gruer meg til å prøve. det gikk til helvette sist gang såå sitter med veldig mye negativ rundt amming.
er redd for å bli pressa. jeg aner ikke hvordan det skal gå i det hele tatt.

er det noen andre som gruer seg til amminga??
jeg vet det er det beste for bebisen og alt men føler det å bli sett ned på av helsepersonel når jeg er så redd og det å kunne si nei liksom.

ungen min får slik bank melk i begynnelsen men er redd for at jeg kansje har for høye forhåpninger.

off alt man sitter å grubler på alltso.

Er litt bekymra for den ja.. Har aldri prøvd å amme før. Å har egentlig ikke tenkt at det kunne bli et veldig stort problem...men virker som det er mange som sliter![&:]

jeg hadde det slik at odd andre ikke ville ta puppen nesten i det hele tatt,og da datt motet likosm heilt ned.såå var det alle som sa at jeg måtte amme og at det var det beste. siden jeg tok ks måtte jeg ha hjelp til å legge han til og da følte jeg at jeg masa og spurte om hjelp hele tiden.og var so mange forskjellige meninger om hvordan han skulle ligge osv.

selfølgelig vil jeg amme om jeg får det til men blir jo skuffa om jeg ikke klarer det den her gangen.er jo så mye enklere enn med mme.

Ikke bekymre deg, og ikke bry deg om hva andre sier og mener. Ha ro og troen på deg selv, så klarer du det. Det er fantastisk hvis man får til ammingen, men synes man det bare blir mas og kaotisk så er det ingen underlag å gi mme.
Se på det heller som en utfordring og prøv heller å gled deg til å forsøke. Kanskje han tar puppen med en gang uten problem.
Hvis du selv har troa , så klarer du det.

prøv å ikke ha noen forhåpninger til det, bare prøv å se. for det aller verste er stress rundt amminga..tror alle sliterhvis det er stress innblanda[&:]
har alltid plagdes di første dagene/uka med amminga..men går som regel bedre når man slapper av og bare prøver å kose seg med det.
veste som kan skje (som ikke er ille i det hele tatt) er jo bare at du gir opp amminga:) mat og melk får han jo uansett[:)]

takk for fine ord snupper:) jeg får bare se hvordan det går:) men gruer meg det gjør jeg:S

Back
Topp