Amming

søta mi

Elsker forumet
Er det mange som fullammer fortsatt?? Jeg gjør det, og stortrives med det [:)] 
Man får en så spesiell kontakt med babyen, elsker det [:)]

jeg fullammer! e jo det enkleste da når babyen e fornøyd med det. Han blir bare sint hvis noen prøver å gi han flaske.. så foreløpig kan jeg nesten ikke gå ifra han, og det kan jo bli litt tungt i lengden, men... [:)]

Jeg ammer stort sett. Men får litt MME innimellom. Hun er veldig urolig, derfor lurer jeg på om hun får for lite mm. Hvis jeg gir henne MME etter at hun har fått pupp, kan hun spise 160 ml. Så da får hun litt ekstra slik at hun blir fornøyd. Viktigste er å ha en fornøyd baby. Ellers får hun litt grøt på kvelden.

Kan ikkje fullamme no [:(] får har mistet en del av melken menne prøver så godt jeg kan ... gir han mest mme no ... 

Her full ammes d[:D]
Men prøver oss på litt grøt til kvelds.

"Har melk i bøtter og spann"

Ammer ikke jeg[:(] Syns det er litt trist men hu fikk ikke nok mat. Men vi setter oss til rette omtrent som om vi skulle ha amma når hu får flaske da, er kos det også.

Her er d også fullamming ennå. Men han spiser oftere på natta nå, gjort det de siste to ukene. Prøver å gi begge puppene før han legger seg, men allikevel våkner han igjen kl 24 og skal ha mere, og deretter er det ca hver 2. time... Blir ikke mye morgenfrisk av det!..[;)] Spørs om vi må prøve med litt grøt på kveldstid etterhvert!  

Her også våkner han hver annen time etter kl 24, og det blir man sliten av. Jeg gir grøt om ettermiddagen, men det hjelper jo ingenting[:(]

[8D][:D]Jeg fullcolleterer arda.. d.v.s gir han kun collet[:D]. d m amming gikk skeis hos oss, og synes det går ganske greit.. Han er ikke så avhengig av meg når det gjelder mating, da han får flaske og mannen min er også veldig flink til å mate han, i det siste har jeg begynt å ta noen vakter på jobben min i ny o g ne, da det er krise der.. synes det var greit å jobbe litt igjen i perm tiden i ny og ne..

Back
Topp