Amming

tonky

Forelsket i forumet
Halloen [:)]Bare lurte på kossen det går an å stoppa melkeproduksjonen????Eg he hatt brystbetendelse,sopp,og he grene meg i hel kvær gong eg he ammt i tri uke nå...E rett og slett dritt lei.He nesten ikkje melk igjen heller,så eg pumpe alt ut..Klare å samla max130 ml på en heile dag....Ikkje så mye å skrøyda av..E der någen tabletta eg må ta for å stoppa det???Klare ikkje å bare slutta heller for då samle der seg klumpa i heile brystene og det gjør skam vondt...Please någen som vett????

prøft å pompa skjeldnare å skjeldnare å ikkje pompa dej helt tom ??

ORIGINAL: tonky

Halloen [:)]Bare lurte på kossen det går an å stoppa melkeproduksjonen????Eg he hatt brystbetendelse,sopp,og he grene meg i hel kvær gong eg he ammt i tri uke nå...E rett og slett dritt lei.He nesten ikkje melk igjen heller,så eg pumpe alt ut..Klare å samla max130 ml på en heile dag....Ikkje så mye å skrøyda av..E der någen tabletta eg må ta for å stoppa det???Klare ikkje å bare slutta heller for då samle der seg klumpa i heile brystene og det gjør skam vondt...Please någen som vett????

Jeg kjenner meg sååå godt igjen i det du forteller tonky, har vært der selv. Det finnes tabletter en kan ta ja, fikk spørsmål av legen min om jeg hadde tatt det, men jeg viste ikke om de da jeg. Jeg sluttet bare å pumpe jeg da, fordi jeg ikke orket det styret lengre. Måtte bruke innlegg en god stund etter, fordi puppene fremdeles lakk.

Hør med fastlegen din du, ang de pillene. Er nok lurere å bruke de.

Når jeg tenker meg om så har jeg lest noe om å stoppe melkeproduksjonen på Babyshop sine sider: http://www.babyshop.no/amme.htm

Kjærringråd!
Når du skal slutte å amme, spis persille og drikk peppermyntete. Det skal vissnok sette ned melkeproduksjonen

okei tusen takk foe gode råd[:)]

Jeg vil råde deg til å ta kontakt med Ammehjelpen! Sjekk siden deres på nettet, der står mange gode råd. Du bør ikke la være å tømme brystene, da får du garantert betennelse igjen!

Back
Topp