Amming

Julie*Lucas

Forumet er livet
Jeg og sambo diskuterte litt dette her med amming i går. Gir unge mødre opp ammingen raskere enn eldre? Er ikke ment som en krangletråd, bare lurer[:D]

Er over 22 år og ammet ikke første gangen, vet ikke om jeg kommer til å amme denne gangen.

Jeg var under 22 da jeg ammet førstemann til han var 12mnd[:D]
Og over 22 da jeg ammet andremann til han var 12mnd[:D]

Nå blir jeg 28 før jeg eventuelt før nr.3, og har planer om å amme da også[;)]

Jeg er 20 og ammer[:)]

Over 22 år og har ammet alle 3 (ikke samtidig altså[8D][:D]).

jeg var 19 da jeg fikk snuppa og ammet 6mnd. synes ikke jeg ga opp for fort eller uten grunn=)

Da jeg fikk min første datter ammet jeg i 3 1/2 måned. Med nutta nå, ammer jeg fortsatt.
Var 18 da jeg fikk min første, og nå er jeg 22++++++++++[:D]

Jeg var 21 år da jeg fikk Lucas, fullammet aldri, men nesten da[:)] Sluttet for ca. 2 mnd siden, da det ikke var så mye melk igjen + han ikke var noe særlig interessert i puppen lengre.

Jeg tror ikke de gir opp noe fortere...jeg gav opp med snuppa vår etter 6 mnd og jeg var da 33 [:)] 
denne gangen går det strålende og jeg ammer frmedeles og kommer til å fortsette en stund til [:)]

ORIGINAL: siric

Jeg tror ikke de gir opp noe fortere...jeg gav opp med snuppa vår etter 6 mnd og jeg var da 33 [:)] 
denne gangen går det strålende og jeg ammer frmedeles og kommer til å fortsette en stund til [:)]

Jeg tror heller ikke det, men sambo trodde det. Ville bare motbevise han[8D][:)]

jeg var 19 og ammet ikke. min melk ble borte antagelig pga mye ut og inn av sykehuset. (prematur)

jeg er 25 år og skal amme når neste kommer i september.. ammet når snuppa ble født også..

Hmm... var under 22 år da Førstedamen ble født, ammet i 16 mnd.

Over 22 da Lille B ble født, ammer fortsatt (13 mnd).

jeg amma alle 3 gangene,nr.1 og nr.2 amma jeg i 6mnd (var da under 22 år)
nr.3 amma jeg i 7mnd(over 22år)

så tror ikke det har noen sammenheng[8D]

jeg pumper til min lille, men det er fordi han nekter plent å ta puppen! har prøvd å prøvd, men neida... så jeg pumper og han får det på flaske og det har jeg tenkt å fortsette med så lenge jeg makter, han får jo i alle fall min melk da[:)] jeg er over 22

Var 17 og ammet i 3 mnd, sluttet kun fordi han nektet å ta puppen så da gikk vi over på flaske, var 22 med nummer 2 og ammet i drøyt 7 mnd, da ville ikke ho mer[:)]

Back
Topp