S Siffen Forelsket i forumet 22 Des 2007 #1 Er det noen som ennå ammer? Thea vil ikke ha noe annet enn pupp og litt grøt på kvelden...Ennå var ho 13400gr og 80 cm på 10 mnd kontrollen.
Er det noen som ennå ammer? Thea vil ikke ha noe annet enn pupp og litt grøt på kvelden...Ennå var ho 13400gr og 80 cm på 10 mnd kontrollen.
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 23 Des 2007 #2 Her slutta vi når snuppa var 7mnd, da ville ho ikke mer.. Fint for dere som har klart å amme så lenge da, ikke dårlig[:D] Jeg kunne fint ammet ennå om ho ville for ho har ennå ikke fått en eneste tann[:D]
Her slutta vi når snuppa var 7mnd, da ville ho ikke mer.. Fint for dere som har klart å amme så lenge da, ikke dårlig[:D] Jeg kunne fint ammet ennå om ho ville for ho har ennå ikke fått en eneste tann[:D]
nufsetufsa Forelsket i forumet 23 Des 2007 #3 Ammer morgen og kveld. Han har mange tenner, men det går bra. Han biter ikke.
Emmis Glad i forumet 24 Des 2007 #4 Jeg ammer vettu[;)] -er vel mest "kos-pupp" ikke så mye "mat-pupp".
K kiara78 Betatt av forumet 24 Des 2007 #5 ORIGINAL: trine80 Ammer morgen og kveld. Han har mange tenner, men det går bra. Han biter ikke.