amming

lilla

Glad i forumet
når dere ammer barnet deres...gir dere barnet litt melk fra begge brystene,eller bare ett når dere ammer? når jeg gir Mathias pupp,drikker han seg mett på det ene,å da vil han ikke ha den andre(så jeg må passe på å skifte pupp for hver gang,hehe).
Fikk beskjed av jordmødrene på føden at man skulle tilby begge .....hva gjør dere?[:)]

Thea spiser noen ganger bare fra den ene puppen, og andre ganger begge puppene! Ser an litt jeg. Hvis hun sovner etter den ene puppen så tilbyr jeg neste når hun skriker.... Så lenge hun drikker til hun er fornøyd så tror jeg hun får i seg nok mat!
Men det er ikke alltid lett å vite nei....

jeg gir bare fra et bryst, men om kvelden har jeg mindre melk så da får han fra begge.

Jeg gjør også som dere andre, gir mest fra ett og ett bryst, men noen ganger hjelper det at jeg venter med skiftinga til etter det første brystet, får henne til å rape, skifter bleie, og da vil hun ofte ha det andre brystet også..
Jeg vet at Lene får nok mat, for igår var vi på barseltreff på helsestasjonen og da veide hun med klær 4820g, ved fødsel 3420g... På 3 uker og 3 dager har hun økt godt over en kilo....

Back
Topp