Er det noen som ammer søsken her? Planlegger du å fortsette med ammingen gjennom svangerskapet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ammer min mini enda. Men ser for meg å slutte ganske snart. Da planen min hele veien var amming i ett år.Er det noen som ammer søsken her? Planlegger du å fortsette med ammingen gjennom svangerskapet?
Skjønner! Ammer dere mye?Jeg ammer min mini enda. Men ser for meg å slutte ganske snart. Da planen min hele veien var amming i ett år.
Ååå skjønner veldig godt at du er klar for å slutte daNei, vi ammer veldig lite, kun på kvelden før leggetid. Planen var å slutte nå før bhg start i august. Men vi får se. Jeg har vært veldig klart for å starte på medisinene mine igjen, men nå må vi vente en stund til (ett par år) til
Hvor gammel er hun?Jeg ammer frøkna enda, og tenker egentlig at hun skal få lov så lenge hun vil men kan jo hende at jeg plutselig får lyst til å ha en liten pause før neste kommer, men tar det litt som det kommer
Sååå godt å lese! Her er det også fri bar gjennom natta. Hun sov også gjennom natten mens vi sov alene, men nå har pappa’n flyttet inn på soverommet igjen, og da er hun mer urolig vi har kun ett soverom, så nå MÅ vi flytte før det kommer en til.Godt å lese at det er flere. Jeg ammer også, han er to år.
Ammer 3-4 ganger om dagen, og fri bar om natten. Det gir oss mest søvn. Men nå sover han stort settgjennom natten, våkner ca 1 gang og vil ha "puuhp" før han sover videre.
Ønsket og planen er å amme til han avslutter selv. Men kjenner jeg på at jeg blir lei/trenger pause før neste, så får vi avrunde. Men tar det som det kommer
Hun er 2Hvor gammel er hun?
Ja! Veldig gjerne dele erfaringer. Tenker akkurat det samme som deg. Begynner dog å bli litt lei av nattammingen… men hun er så glad i puppen, så det driver megJeg ser for meg å tandem-amme, hvis det funker for oss. Med mindre sønnen vår avrunder ammingen under graviditeten... eller jeg ikke orker mer. Men han er veeldig glad i puppen, så jeg synes det ville vært vanskelig å avslutte. Men som sagt, tar det som det kommer. Vi kan jo dele erfaringer underveis her
Jeg kjenner at akkurat etter i natt er jeg litt lei også… graviditeten har gitt meg såre brystvorter, og det virker som om de er tommere enn vanlig. Dette resulterer i at hun blir frustrert og bare skal ligge på puppen hele nattaJa, jeg ammer enda, men hun er blitt så avhengig de siste månedene og henger leenge med puppen så her skal vi prøve å slutte etter ferien. Jeg er spent! Men brystvortene er såre, nettene er lange og mora er liitt lei.
Huff ja, det blir tungt i lengden, det. Puppen er også blitt en trøst hver gang hun slår seg eller ikke er i humør. Jeg prøver å distrahere, men hun er blitt helt intens med det nå…Jeg kjenner at akkurat etter i natt er jeg litt lei også… graviditeten har gitt meg såre brystvorter, og det virker som om de er tommere enn vanlig. Dette resulterer i at hun blir frustrert og bare skal ligge på puppen hele natta
Samme her!! Og om pappa skal prøve å trøste eller gjøre noe blir det helt feil her en kveld gikk han inn til henne når hun våknet, og dasa hun «neineinei» og løp for å gjemme seg. Stakkars pappaHuff ja, det blir tungt i lengden, det. Puppen er også blitt en trøst hver gang hun slår seg eller ikke er i humør. Jeg prøver å distrahere, men hun er blitt helt intens med det nå…