Amming

Kristin86

Glad i forumet
Er det mange av dere som ammer enda? Andreas vil ha på kvelden og natta!
Men jeg prøver å gi han utover hele dagen, han tar litt så dytter han meg vekk!
Er så redd for å miste melka! Vil amme litt til!
Jeg pumper da, men det er så slitsomt!

mi får 2-4 ganger på et døgn nå... morgen og kveld er fast, den midt på dag er også ganske fast, og skulle hun våkne å være helt umulig om natta/tidlig på morgenen, så får hun da også[:)] jeg er heldig og har mye melk enda!

Slutt på puppen da tenner'n kom her![:D] Ikke va hu interessert heller![8D]

sukk sliter litt me lite melk.. har sånn at han får på mårran i 6-7 tia... prøver å gi etter grøt påmårra, men sliter me å få ut melka... (kommer som regelt litt til slutt... men han blir jo krakilsk leeeenge før den tid...)
prøver også å gi etter frukt/brødskive i 13-14 tia.. går som regelt ok.. hopper over melk når han får middag... men så får han fast på kveldn... sååå 3 ganga fast pr. dag blir det.. ++

e så spent på omø har melk til han blir 1 år....... ønsker det sterkt....

Jeg ammer fremdeles en del.. Prøver gradevis å kutte ned da, for en del av meg vil gjærne slutte helt men en annen del vil liksom ikke at hun skal bli stor hvis dere skjønner[&:][:D]

Sluttet helt å amme like før han ble 6 mnd, da ville han ikke lenger!

Jeg ammer fremdeles to ganger i døgnet, men jeg har litt motsatt problem da... Blir liksom ikke kvitt melken![:o] Brukte over to mnd på å kutte ned fra gud vet hvor mange måltider i døgnet til fire måltider. Så tok det noen uker før jeg kunne gå ned til to...

Begynner i jobb igjen på torsdag, og da blir det ikke akkurat så aktuelt med amming[8|]

Jeg ammer max 2 ganger for dagen. Ammer ikke om natten våkner hun da får hun vann i en flaske.. 

ORIGINAL: iQra82

Jeg ammer fremdeles en del.. Prøver gradevis å kutte ned da, for en del av meg vil gjærne slutte helt men en annen del vil liksom ikke at hun skal bli stor hvis dere skjønner[&:][:D]

samme her[:)]

Han får en gang på nattmorgenen, og prøver å presse i ham minst en gang i løpet av dagen, men det blir vanskeligere og vanskeligere..

ORIGINAL: AnneK27

Kun jeg som ammer etter hvert måltid fremdeles og 1 gang pr natt. Kristine får lov til å få så mye pupp hun vil bare hun spiser mat ved siden av frem til hun er 1 år

Elias FÅR og LOV til å få så mye han vil.. Problemet er bare at han IKKE vil [:D] Kun på natten jeg får i ham uten problemer.. Virker som fler har dette problemet og..?[:)]

ORIGINAL: MarcElia

ORIGINAL: AnneK27

Kun jeg som ammer etter hvert måltid fremdeles og 1 gang pr natt. Kristine får lov til å få så mye pupp hun vil bare hun spiser mat ved siden av frem til hun er 1 år

Elias FÅR og LOV til å få så mye han vil.. Problemet er bare at han IKKE vil [:D] Kun på natten jeg får i ham uten problemer.. Virker som fler har dette problemet og..?[:)]

Ja jeg vil mer enn gjerne amme ham oftere. Men det er kun om morgenen han vil ha.

Her ammes det ca. 8.ganger i døgnet. Da 2.ganger på natt, drar i klærne mine for å si at hanvil ha.

Back
Topp