Amming?

K7583

Betatt av forumet
Septemberbarna 2019
Babyen har vært urolig i det siste. Viser at hun vil ha mat med gaping, sutting på fingre etc. Men når hun får pupp så spiser hun litt så slipper hun taket. Når jeg prøver på nytt så gaper hun og slipper taket hver gang. Sjønner ikke hva som plutselig er greia?
 
Babyen har vært urolig i det siste. Viser at hun vil ha mat med gaping, sutting på fingre etc. Men når hun får pupp så spiser hun litt så slipper hun taket. Når jeg prøver på nytt så gaper hun og slipper taket hver gang. Sjønner ikke hva som plutselig er greia?
Vi har nettopp vært gjennom samme greia. Hos oss viste det seg at det var sopp i munnen som gjorde at det ble vondt å spise. Se etter hvitt belegg/hvite flekker i munnen og på leppa.
 
Vi har nettopp vært gjennom samme greia. Hos oss viste det seg at det var sopp i munnen som gjorde at det ble vondt å spise. Se etter hvitt belegg/hvite flekker i munnen og på leppa.
Her er det ikke til hvert måltid. Men en gang i blandt. I natt måtte hun få ut litt luft før hun faktisk spiste mer. Så ser ut som hun gir sulten indikasjoner når hun har vondt i magen eller luft.
 
Her er det nesten samme greia, mini spiser stort sett godt. Men om natta er det en del gaping og sutring på hender. Da jeg gir puppen fordi det er en stund siden spising og fordi mini viser disse tegnene så er det bare litt sutting og så soving igjen. Dette kan skje flere ganger med litt mellomrom.
 
Min er også sånn innimellom. Har da erfart at det enten er en diger bæsjebleie på vei eller at hun rett og slett er trøtt.
 
Back
Topp