Amming

LiteFrø

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Er det mange som ammer enda?
Lille gutten min blir ett år snart og ammingen har trappet ned automatisk i løpet av den siste mnd. Jeg har hele tiden ammet "on demand" så når han har bedt om det har han fått. I det siste har det vært bare en gang i døgnet. Usikker på om jeg skal slutte offisielt, eller om jeg skal se det an. Er litt redd for at han plutslieg skal få skikkeig interesse igjen slik at avvenningen blir mye tyngre. Ønsker ikke å amme så veldig mye over ett år, selv om det kjennes litt trist nå som det er en realitet... Merkelig disse hormonene :D
 
Jeg ammer fortsatt. Morgen, ettermiddag og kveld. Hadde i utgangspunktet ikke planlagt å amme så lenge, men vi fortsetter så lenge vi trives med det begge to[emoji4]
 
Jeg ammer enda. 4-5 ganger i døgnet. Fortsetter nok en stund til. Jeg synes det er så koselig også er det jo bra for han :)
 
Ammer egentlig kun om kveld/natt da hun ikke har tid ellers :) Dessverre ammer hun 3-5 ganger om natten ennå :p
 
Ammer om morgen fordi hun er oppe grytidlig og jeg er for trøtt til å gjøre noe annet enn å ligge og amme mens jeg i mitt stille sinn tenker at det fremdeles er natt (kl 5-6).ellers ammer jeg til leggetid. Tipper jeg kutter ut morgenen når hun er året, så ha den leggetiden litt fortsatt.

Jeg jobber kvelder innimellom, så hun takler fint å ikke amme også før leggetid... Sant skal sies så er det jo ikke meg som legger henne de dagene......
 
Ammer 3-5 ganger om dagen og av og på hele natten[emoji28]
 
Okei, takk for svar :) Jeg får ta det som føles riktig. Vi er sluttet på natta, så det er som regel på dagen en gang han vil ha :)
 
Ammer på ettermiddag/kveld enda, nattamming og morgen/formiddag ble kuttet da det ikke går å kombinere med jobben min. Ammer 3-4 ganger mellom 14.30 og 18.30 [emoji28] Så jo er rimelig glad i puppen enda [emoji7]
 
Back
Topp