Amming

Junimor

Elsker forumet
♡Junigull 2016♡
Snøfnuggene 2018
Flere som ammer hær?
Begynt å fått så sykt vondt mår han helter seg på
[emoji85]

Jeg ammer fortsatt en på 17 mnd :p men skal begynne å avvenne han nå kjenner jeg :p

Flere som ammer hær?
Begynt å fått så sykt vondt mår han helter seg på
[emoji85]

Ved første jente kom ikke melken før etter 3 dager. Vi hadde ikke tilgang til morsmelkerstattning når hun var nyfødt og etter nesten ett døgn med skriking fra jenten min kom en nabokone til unnsettning og ga ammepupp til jenten min inntil egenproduksjon kom igang. Men etter kun 3-4 uker amming så mistet jeg melken igjen, men nå hadde vi fått fatt i morsmelkerstattning. Som dere sikkert har skjønt så var ikke dette i norge, men på landsbyen i asia

Med nr 2 forsvant melken etter 6mnd. Så ble det flasker igjen.

Så vær glad du har melk lenge for det er veldig mye ekstra arbeid å flaskefore knøttene.

Har dere tenkt til å tandemamme? Eller skal dere avvenne? Hvor gammel er miniene deres? Min er straks 1 1/2 år så jeg tenker å avvenne gradvis hvis han syns det er greit. Holder på med nattavvenning nå og det går bedre for hver dag/natt :)

Har dere tenkt til å tandemamme? Eller skal dere avvenne? Hvor gammel er miniene deres? Min er straks 1 1/2 år så jeg tenker å avvenne gradvis hvis han syns det er greit. Holder på med nattavvenning nå og det går bedre for hver dag/natt :)
Har ingenting imot å evt tandemamme, men måtte slutte å amme nr.1 3mnd før nr.2 kom pga hypermesis. Virker som om hypermesisen sniker seg på denne gangen også, og da må vi gi oss. Men hun er jo 17 mnd på fredag, så tenker det kommer til å gå helt fint [emoji5]

Back
Topp