Amming

Je@nette

Glad i forumet
Sindre er ikke like ivrig til puppen lengre. Eller så er det jeg som ikke har like god melkeflyt lengre, hvis dere forstår [8|].

Det tar så lang tid fra Sindre begynner å spise til det kommer masse melk. Han blir bare sur og lei seg også vil han ikke prøve å suge igjen [:(]. Har to netter på rad nå gitt han 150 ml mme ved 3.30 tiden. Synes det er litt trist jeg....

Noen andre som har opplevd dette?

(til en opplysning har jeg kun ammet de andre maks 6 uker, så derfor har jeg så lite erfaring innenfor amming)

er sånn på ene puppen her (i det siste). tar lang tid og er han sulten blir han hissig fordi det tar så lenge. og da blir det mindre melk i den for er ikke så masse jeg får han til å suge...

Når jeg i perioder slet med pumpingen, fikk jeg resept på en nesespray som hjelper på melkeutdrivelsen. nesesprayen inneholder et kjemisk fremstillt hormon som er det samme vi selv produserer. Husker ikke helt hva den heter, synto.... et eller annet. Ville prøvd den, så kanskje han ikke blir så fort lei. Lykke til iallefall[:)]

Her er det også litt problematisk for tiden. hun er så utrolig ukonsentrert, og skal ha med seg ALT som skjer rundt seg når hun får pupp. så vi er nødt til å gå inn på et rom for oss selv hver gang jeg skal amme, og det er jo ikke alltid det går hvis vi er på farten osv. produksjonen min er mye mindre, og jeg merker at puppen blir fortere tom og det tar lengre tid før melken kommer.. kjedelige greier 

ORIGINAL: MiaMamma

Her er det også litt problematisk for tiden. hun er så utrolig ukonsentrert, og skal ha med seg ALT som skjer rundt seg når hun får pupp. så vi er nødt til å gå inn på et rom for oss selv hver gang jeg skal amme, og det er jo ikke alltid det går hvis vi er på farten osv. produksjonen min er mye mindre, og jeg merker at puppen blir fortere tom og det tar lengre tid før melken kommer.. kjedelige greier 

samma här, å så är de grining när de inte kommer så fort som han önskar.. stackars... men nu har vi börjat me gröt så hoppas att dce blir lugnare..

ORIGINAL: mrs.L

Når jeg i perioder slet med pumpingen, fikk jeg resept på en nesespray som hjelper på melkeutdrivelsen. nesesprayen inneholder et kjemisk fremstillt hormon som er det samme vi selv produserer. Husker ikke helt hva den heter, synto.... et eller annet. Ville prøvd den, så kanskje han ikke blir så fort lei. Lykke til iallefall[:)]

Det skal jeg å få tak i. Takk for svaret [:)]

Sliter med det samme her, blir jo en ond sirkel. Han blir sint når det tar lang tid før melken kommer, vil ikke ta puppen igjen,mamma blir stresset, tar enda lengre tid før melka kommer... mamma får mindre melk siden junior ikke gidder vente...[:(][:(] Prøvde å pumpe i går med melkespreng, fikk kun ut i underkant av 50 ml... Jeg som bare for 2 uker siden pumpet 150ml fra en pupp uten problemer...

Ser ut til at en æra er over, junior er så doven at han foretrekker flaska fremfor puppen...
Her til morgen sutta han bare to ganger på puppen og snudde seg bort[:'(][&:][:@]

Veldig lei meg, for nå hadde det jo begynt å bli så veldig mye ekstra kos for oss begge med puppen...
Men skal vel være glad for at jeg fikk amme så lenge-ikke alle som er så heldig.[8|]

ORIGINAL: Je@nette

ORIGINAL: mrs.L

Det skal jeg å få tak i. Takk for svaret [:)]

Bare hyggelig! Hjalp bra her[:)]

Back
Topp