Amming..

*BabyFjått<3*

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Snuppa kan av og til, og flere ganger den siste uken ha problemer med å roe seg med puppen, hun leiter liksom og får puppen i munnen men suger seg ikke fast, hodet går alle veier og hun småsurker liksom.. Ikke noe å si nårtid på døgnet, skjer uansett...
Noen som har opplevd noe spnnt?! Kan det skyldes at melka smaker vondt, at hun ikke egentli vil ha?! Hun får i seg nårhun først suger seg fast, men får så ondt i meg når det ser ut som hun ikke trives,.,

Min og var slik spesielt på kvelden. Tenkte det kunne være økedøgn. Viste seg at jeg har lite melk så han har roet seg betraktelig når jeg gir litt mme i tillegg til amming ila dagen:-)

Skjer innimellom her også, da hjelper det å bytte pupp:)

Her er det stor uro ved siste kveldsamming. Veit ikkje om ho berre er trøytt eller om eg har lite melk på kvelden. Trur eg vil prøve med mme i tillegg eit par kveldar for å sjå om det vert mindre hyl og skrik då. Kva trur de om det? :-)

Her er det stor uro ved siste kveldsamming. Veit ikkje om ho berre er trøytt eller om eg har lite melk på kvelden. Trur eg vil prøve med mme i tillegg eit par kveldar for å sjå om det vert mindre hyl og skrik då. Kva trur de om det? :-)

Mme gir visst alle luftbesvær, så høres ut som du bytter ett problem ut med et annet...
Pump ett par dager for å øke produksjonen, eller amme poden hver tredje time, på minuttet, og så pumpe ut resten?

Eg blei anbefalt å ikkje gi mme me ein gong,heller prøve å øka produksjonen litt først.. Me produsere mindre "fløytemelk" på kvelden,kan vera derfor mini ikkje e heilt nøgd.

Her gir jeg mme på kvelden fordi jeg har lite melk da, og det er ikke noe problem :) Ingen magevondt av det :) Han lå også og bare kavet ved puppen!

Her blir det ikke kveldsro før han har ammet på begge bryst (ofte to ganger), så fått ny bleie, så 60/80 ml nan, ny bleie og så litt mer morsmelk. Prøvde å se hvordan det ville gå uten nan ( hatt inntrykk av økedøgn igår og forgårs) i går, resulterte i at kveldsmatingen bare tok enda lenger tid, var bare å åpne en ny boks nan.. Blir det da delamming bare fordi han må ha er tillegg om dagen?

Back
Topp