Amming

Jeg skal amme..:) Men blir nok ikke så lenge. Første amma jeg bare i 6 uker før melken forsvant, og med nr2 ammet jeg vel i 3 måneder. Denne gangen håper jeg frem til 4/5måneder :)

Håper på at jeg kan få ammet, men har kjøpt inn pompe og flasker, tilfelle noe ikke går etter planen :)

Ammet første uten noen problemer, så håper det går like greit nå også. Veldig praktisk å ha maten med seg overalt (og ferdig temperert) :)

Sålenge alt går greit skal jeg amme så langt det lar seg gjøre! Kommer fra en familie med melkekyr, så satser på at det går i arv ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vil gjerne amme, så håper at vi får det til :) Vet at min mor hadde masse melk, mens søstera mi sleit med å få til amminga, og mistet melken etter 5-6 mnd. Jeg får håpe jeg tar etter min mor :)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Jeg skal helt klart amme så lenge det fungerer for både meg og baby. Men jeg tenker at jeg skal ikke føle meg ubrukelig om det ikke går heller. Det er ikke gode gener for amming i min familie dessverre.

Håper på å få til ammingen denne gangen. Forrige gang måtte jeg pumpe fra han var 9 uker, til han ble 5 mnd. Fikk kun til natt amming.

Kommer til å pröve, men kommer ikke til å legge masse energi og krefter i det, går det å går det går det ikke så blir det flaskebarn, finnes fordeler ved det også=) Forrige gang ble det bare negativ stemning rundt amminga, da holdt jeg på i over to mndr., og det bare dro meg lengre og lengre ned noe som förte til at det båndet jeg skulle knytte med min datter ble veldig slakkt. I ettertid er jeg litt bitter på hs og sykehuset og alle andre som pusha og pusha på det her jvla ammebestyret, og närmest sa jeg var en dårlig mor som vurderte å gi opp. Jeg blir så himla irritert på mennesker som rakker ned på de som ikke ammer barna sine, for ja, de finnes.
I ettertid har det vist seg at ungen hadde både refluks og stramt tungebånd, så var jo ikke så rart det ikke funka. Nå vet jeg litt mer om hva jeg skal väre obs på.

Kan ikke si jeg fleder meg hysterisk mye til ökedögn og amming offentligdog:P Akkurat det er for min del en superfordel med flaske: jeg fölte meg friere og mer mobil=)

Amming er håpet å få til her :) å håper virkelig at det kan gå. Men er veldig innstilt på at det kan bli flaske barn. Ikke mange amme damer i familien min pga unger som ikke vil suge.

Ønsker veldig å amme så lenge alt går bra. Jeg ble ikke ammet som baby og har ikke tatt skade av det. Men har et stort ønsker om å amme eget barn.

Har veldig lyst til å amme, så håper vi får det til :)

Satser på at jeg får amme så lenge som mulig. Med første mistet jeg melken etter 2 mnd ca. Siste fikk jeg ammet i ca 8 mnd. Men måtte gi mme i tillegg de siste mnd. Blei litt lei meg når jeg måtte slutte med amming. Er jo koselig. :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Håper jeg kan få til ammingen, har aldri gjort det før da jeg er førstegangs. Men det går seg sikkert til, så lenge man får hjelp av jordmødrene håper jeg

Jeg vil veldig gjerne amme så kommer til å ta imot hjelpen jeg kan få på sykehus/av jordmor for å få det til :-) praktisk og sunt for baby :-)

Vil amme så håper der går greit :)

Vil gjerne det ja :)

Back
Topp