Amming!

leja

Glad i forumet
Har alle kommet godt igang med ammingen? Jeg strever fælt. Fikk lite hjelp på sykehuset, og ammet meg litt sår de første dagene. Endte opp med å gi han litt flaske. I går begynte melken å strømme, men nå vil ikke lille gutt suge ordentlig. Han bare spreller og maser seg opp[:(] Så nå pumper jeg. Tror jeg må kontakte sykehuset. Man kan betale for en ammetime.

Ikke alltid så lett med førstemann.... Tok en ukes tid før det begynte å gå greit med lillemor... Hun ble kjempefornærmet dersom hun ikke fikk tak med en gang, og da snudde hun seg vekk og skrek.... Men når vi først kom ordentelig igang ble jeg kjempesår.... Ordnet seg heldigvis etterhvert og var veldig glad for at jeg holdt ut den første tiden....

Denne gangen går det bedre, kanskje fordi jeg er litt mer avslappet? Vil han ikke spise er det liksom ikke så farlig, da spiser han vel senere...

Lykke til!!!!![:D]

Ammingen går bra, har mer melk en det Gabriel vil ha så jeg pumper og fryser litt. Melke sprengte pupper er ikke noe godt[:'(][:'(]

huff:( håper du får hjelp snarest! men må du betale for ammehjelp?? ikke gi opp! fortsett å pump så du ikke mister melka, så håper jeg du får til amminga etterhvert! klem

Back
Topp