Amming. .

Jeg fullammet i 4 månder sist, trur jeg, og ammet til han var rett over 11 månder.
Denne gangen vil jeg kanskje fullamme litt lenger, og kanskje også amme litt lenger totalt. Men vi får se.

Jeg følte litt press fra svigermor sist, men denne gangen skal jeg ikke høre på noen :D

3 mnd. Ammet ikke forrige gang, så spent på om det går nå :)

<3 lille spire <3

Har ikke tenkt så mye på det, men sist fullammet jeg til han var rundt 4 mnd og sluttet helt rundt 15 mnd. Så der blir vel noe ala det samme?

Hadde vært kjekt å fullamme til 6 mnd. Syns amming er enkelt og ukomplisert :-p Bare stress med grøt og sånn

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg var litt stresset med å begynne med grøt og slikt sist gang, begynte ved 4 mnd tror jeg.. Så da forsvant melka mi. Tror jeg kommer til å fullamme lenger denne gangen.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hadde tenkt hel amme til babyen er 6mnd. Så begynne med smaksprøver og grøt, men håper att fortsette med amming ved siden av.

Sent from my iPhone using BV Forum

Fullammet i minst 6 mnd sist, litt over tror jeg, var litt vanskelig å få han over på annet :) Ammet til han var 15 mnd, men det var ikke stort på slutten da, kun kveldspupp uten særlig mening tror jeg :) Kommer til å gjøre noe likt nå tipper jeg. Håper hun her kan ta flaske litt, så hun ikke blir så avhengig av meg, får se hvordan det går. Utrolig lettvint å amme fremfor flaske osv.. :)

Ett år ca :) Har ikke tenkt å fullamme jfr anbefalinger på 6 mnd, men introdusere velling rundt 4 mnd. 1.mann holdt på å sulte i hjel av kun melk...

Håpa å kunne fullamme i 6mnd dennegangen og. Når det blir slutt blir nok utifra babyen og korlris det fungerar for oss:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skal amme så lenge jeg kan, fullammet til ca 4 mnd sist, var litt utålmodig med å gi grøt. Og ammet til hun var 14 mnd, og er veldig fornøyd med det mulig jeg venter med grøt til det er nødvendig denne gangen

Så lenge som mulig :p

Sent from my iPhone

Forhåpentligvis i alle fall 6 mnd :-) fekk til å fullamme i 5 mnd sist og vil prøve å amme lenger dinne gongen :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har jo aldri ammet før, så usikker på hvordan jeg synes det er.. Planen er vel å amme til 6 mnd minst, og fortsette til jeg blir lei.

Sent from my iPad using BV Forum

Fullammet til 6 mnd sist, og delammet til ca 14 mnd, då ville han ikke ha mere. Greitt når dei kan bestemme sjøl.
Satser på det samme denne gangen.

Fullammet 5 mnd sist og totalt 8 mnd. Håper på noe tilsvarende denne gangen

Gutt 11
Gutt aug/sept 14

Flotte erfaringer:-) takk for at dere deler! Sååå mye man lurer på når det er første mann;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Lengst mulig :-) Ikke alltid ting blir som man tenker, derfor må man bare se hvordan det går.

Med hu siste ammet jeg annenhvertime HVER natt i ett år!!!!! Starta med kolikk og dårlige vaner ble øvd inn.... Var mannen i huset som sa nok er nok! Men starter med friskt mot å hper på å amme lenge denne gang også( bare ikke fult så ofte om natta..)

Jeg fikk ikke til sist eller babyen var for svak til å kunne suge,men håper denne gangen full ammer jeg og lengst mulig ..

Back
Topp