Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg fullammet i 4 månder sist, trur jeg, og ammet til han var rett over 11 månder.
Denne gangen vil jeg kanskje fullamme litt lenger, og kanskje også amme litt lenger totalt. Men vi får se.
Jeg følte litt press fra svigermor sist, men denne gangen skal jeg ikke høre på noen
Jeg var litt stresset med å begynne med grøt og slikt sist gang, begynte ved 4 mnd tror jeg.. Så da forsvant melka mi. Tror jeg kommer til å fullamme lenger denne gangen..
Fullammet i minst 6 mnd sist, litt over tror jeg, var litt vanskelig å få han over på annet Ammet til han var 15 mnd, men det var ikke stort på slutten da, kun kveldspupp uten særlig mening tror jeg Kommer til å gjøre noe likt nå tipper jeg. Håper hun her kan ta flaske litt, så hun ikke blir så avhengig av meg, får se hvordan det går. Utrolig lettvint å amme fremfor flaske osv..
Skal amme så lenge jeg kan, fullammet til ca 4 mnd sist, var litt utålmodig med å gi grøt. Og ammet til hun var 14 mnd, og er veldig fornøyd med det mulig jeg venter med grøt til det er nødvendig denne gangen
Med hu siste ammet jeg annenhvertime HVER natt i ett år!!!!! Starta med kolikk og dårlige vaner ble øvd inn.... Var mannen i huset som sa nok er nok! Men starter med friskt mot å hper på å amme lenge denne gang også( bare ikke fult så ofte om natta..)