Amming

Bkno8879562

Første møte med forumet
Jeg fødte for 2 måneder og 3 uker siden. Helt sia vi var på sykehuset måtte han må nan, hadde ikke nok morsmelk. Så var en lang periode der jeg strevde med å amme, pompe . Kom litt mer. Så var vel en uke der jeg ikke ammet.så prøvde jeg med sånn nesespray. Som jeg leste skullemhjelpe. Men var veien uke jeg holdt på me det. Melka har enda ikke gidd seg, er litt som kommer ut. Så har egentlig lyst å,prøve å amme igjen.mtror du det er mulig. Er vel ca 5-6 uker siden sist jeg ammet. Tror du det er noe mulighet for at jeg kan amme igjen? For å være ærlig, syns jeg det var et nederlag å ikke kunne amme. Vist du tror det går, hva skal jeg gjør?

Legge barnet til brystet før flaske, pumpe ofte (hver 3 time døgnet rundt) og bruk nesespray før amming/pumping.

Legge barnet til brystet før flaske, pumpe ofte (hver 3 time døgnet rundt) og bruk nesespray før amming/pumping.
Signerer denne! Og hvis barnet er interessert burde du legge h*n til så ofte som mulig...gjerne opp til10 ganger i døgnet frem til melka har økt:) Lykke til♡

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Signerer denne! Og hvis barnet er interessert burde du legge h*n til så ofte som mulig...gjerne opp til10 ganger i døgnet frem til melka har økt:) Lykke til♡

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Signerer denne. Lykke til :)

Enig med de over.

Amm så mye som mulig, særlig natt. Det er da produksjonen er størst.
Sov gjerne sammen sånn at babyen lukter mat og vil ha ofte.

Lykke til!

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Back
Topp