Amming

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Jeg lurer på om jeg skal kaste inn håndkle og slutte å amme på dagtid. Lille frøken utålmodig er så nysgjerrig og skal ha med seg alt. Hun slipper puppen hvert andre sekund og spruten står ut på alt og alle rundt oss. Hjelper ikke gå på et stille mørkt rom alene på dagtid heller. Heller ikke amme når hun er trøtt.
Det går greit tidlig om morgenen og før hun skal sove om kvelden.

Noen som har noen råd eller tips taes de imot med et stort takk :-)

Samme som her!! Veldig nysgjerrig og vil ha med seg alt... Bruker lang tid, men etter hun har sluppet taket mange ganger legger hun seg til og drikker godt. Men har absolutt ingen planer om å gi opp ammingen. Mellomste her ville ikke ha mer mm fra hun var ni mnd, og jeg syntes det var dumt å gi seg. Vil veldig gjerne amme til hun runder året og gjerne lengre enn det også om vi for det til :)

Må vi gi mm om vi slutter å amme? Her går vi gradvis over til fast føde og er nå på 2-3 måltid om dagen. Melk som frokost og kvelds og mellommåltid og nattmåltid. Men ja hun er jo utolmpdig og kikker rundt, men da bare pakker vi sammen og prøver igjen senere. Er hun sulten nok suger hun seg godt fast uansett hva her...

Jeg lurer også på om de må ha mm? Her får hu frukt/grøt rundt 12, middag ca 15.30, og grøt igjen kl 18, om jeg lager stor nok porsjon med grøt vil hu ikke ha pupp etterpå.. Frokost får hu pupp, og kl 23 og 05 våkner hu for pupp, er nok heller at hu er tørst om natta for hu suger bare 5/6 tak så vil hu ikke ha mer :)

*Emma020213*
*på app'n*

Her må hun nok få flaske hvis hun ikke får pupp lenger. Vi er bare oppe i et og eg halvt måltid. Hun er mye mer interessert i flasken. Pupp er visst teit.

W også snur og vrir seg hele tiden! Kjipt å vifte med puppen ute overalt.. Hehe. Vi har to måltider nå og jobber oss oppover, men jeg ammer mye enda. Hvis det lat seg gjøre så håper jeg og kunne kombinere 2-3 mnd til, frem til han spiser alle måltider og drikker greit:-)

Sånn er det her også, men dette er en periode som går over. Jeg ammer på soverommet for det meste nå. Akkurat det samme var det med storebror. Går seg nok til etter 1-2 uker

Det er sånn her også, men regner med det går over igjen. Alt annet gjør jo det. :)

får vel bare være tålmodig. Hun har holdt på sånn i en mnd eller to nå. Går seg vel til som alt annet ja.

Her kan vi nok ikke gi oss enda, har ikke sjans til å få i henne mer enn en kvart posjon grøt og litt fruktmos i løpet av dagen! Og da jobber vi hardt!

Back
Topp