Amming

IrisM

Elsker forumet
Jeg nyter å amme lille Arian. De er så nydelige når de ligger salige som små bylter i fanget og dier....
ImageUploadedByBV Forum1360667475.324740.jpg

Jeg tenker å fullamme til han blir 6 mnd, og fortsette ammingen til han blir minst ett år. Hva tenker dere?

Åh, for et nydelig bilde!!! :D
Har altfor få slike!
Eskil har begynt å ta små spisepauser for å se på meg og smile og le =)
UTrolig koselig!
Han har fått 2-3 mikroskopiske smaksprøver siden han fylte 4 måneder, men jeg håper det holder med amming til 6 måneder :D
Ingenting som tyder på noe annet enda hvertfall!
Ammet storebror til han ikke ville med ved 14 måneder og kunne gjerne holdt på lenger!
Det eneste som bekymrer meg litt nå er at jeg jo skal i jobb fra mai. Da er det bare 1 måned siden fullammingen opphører... Men jeg pumper innimellom og prøver å fylle opp med melk frem til da, i fryseren :D

Åååå, herregud så koselig.♡
Her virker det som at produksjonen har avtatt (har prøvd å drikke masse vann, alk.fritt øl og fenikkelte, pumpa, håndmelka osv uten hell) og det er litt leit syns jeg. Savner å ha vesla liggende slik. Hun blir som oftest ikke fornøyd med mengden hun får og blir fort urolig og sutrete.
Hadde tenkt å amme til hun var 9mnd (har fått et tips om at det er et greit/enkelt tidspunkt å slutte på), men det har dabba av allerede, og det går mest i mme.

Nyt amminga mens du kan!!:)

ååå for et NYDELIG bilde! *savn*
Jeg elska å amme (når snuppa ville det da), var så himla koselig! Meeeen så fikk hun brystaversjon :eek: Ammer på natta da, og prøver å nyte det, når jeg kan, men er som oftest så trøtt at jeg ikke klarer å sette stor nok pris på nattamminga ;) :p :(
Nå fullpumper jeg på dagen, blir å redusere antall pumpinger per dag fra 5 til 4 når hun blir 6 måneder, og så etter hvert til 3 pumpinger for dag. Men blir å fortsette med nattamming helt til hun selv ikke vil ha mer, og pumping til hun blir hvertfall ett år, om ikke lengre pga melkeallergien hennes. Med mindre jeg blir "fri" for melk før det da!

Det var et utrolig vakkert bilde:-)
Tenker å fullamme så lenge som mulig, men har gitt noen små smaksprøver, men et helt måltid får hun ikke:-)

For et nydelig bilde❤!
Sånn ammes det desverre ikke her i gården lenger.Hun står stort sett i bro,hehe.Har begynt å ha henne mer i sittende stilling,da går det litt bedre:-)

Utrolig vakkert :love7

Jeg også elsker ammestundene. Føler det virker som om de vet alt når de ligger der og koser. Daniel får grøt daglig nå. Han virker mye mer fornøyd så tror nok han trenger den grøten.

Back
Topp