Amming

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Har du planer om å amme? :)
Hvorfor, hvorfor ikke?
Jeg vil veldig gjerne amme denne gangen også, jeg elsker kosen med det:)
Men selvfølgelig vet man ikke hva som skjer, men krysser fingrene for at jeg klarer det denne gangen også:)

Jaa, det er noe av det jeg ser mest frem til :) Kosen og båndet som bygges mellom mor og barn gjennom amming gleder jeg meg til å oppleve :)

Jepp,har veldig lyst å få det til denne gang og,det var så kos og den nærheten :) :) Med dem to første funket det ikkje,ene hadde kolikk og den andre er født med bells parese,så alt han sugte inn rant ut igjen i munnviken.

Jeg har lyst til det,så jeg håper jeg kan! Sånn som puppene vokser,bør det jaffal bli melk i dem,hahaha.... størrelsen har jo ikke noe å si for melkemengden da,men jeg håper seriøst de slutter å vokse snart.... ;-)

Ja eg har veldig lyst å amme, håper eg får det til :)

Ja, skal vertfall di første 6mnd. Kor "kos" eg synes d e vett eg ikkje. Men e sykt lettevint:-)

Sent from my ST18i using BV Forum

Jeg vil, men vet med ganske stor sikkerhet at det ikke kommer til å gå, hvert fall ikke fullt. Sist pumpa jeg i 3-4 mnd, da fikk han hvert fall litt mm i tillegg til erstatning :)

Håper at jeg kan få amme denne gangen! Sist funket det ikke... :(

ja, eg har veldig lyst å få til ammingen dennd gangen. Sist fikk eg infeksjon under fødselen med crp opp mot 300, pga antibiotika fikk eg ikke amme de to første døgnene. Å etter at hun hadde fått på kopp i to døgn så var det veldig vanskelig for litlå å få tak :/

Jeg satser på å få til amminga denne gangen også :)
Veldig kos å amme synes jeg :)

Jeg håper virkelig jeg kan amme denne gangen, gjorde det med første, og det var både koselig og praktisk. Nummer to var syk og greide ikke å ta verken pupp eller flaske, og jeg savnet det veldig å kunne amme. Krysser fingrene for at det går denne gangen!

Nei... Kjenner jeg ikke har lyst å prøve en gang. Fikk så mye brystbetennelse sist gang at jeg har fått skrekken.. Blir nok flaskemamma igjen ja..

Jeg har tenkt å amme :) ammet førstemann. Det gikk veldig fint. Måtte spe på med litt mme på kveldsammingen da han ble større. Men jeg likte å amme jeg, og det var veldig kos. Så er det jo den beste melka for babyen :)

Hvis vi får til ammingen denne gangen også, så blir det det. Jeg synes det er veldig enkelt og greit, ihvertfall når man er hjemme. Jeg liker ikke så godt å brette ut puppen andre steder, men må man, så må man.

Kommer nok til å prøve flasketilvenning så det kan være et alternativ ved siden av amming når mini blir noen måneder gammel.

Jeg håper jeg får det til :) å får jeg det til, så blir det amming her :) men jeg er litt sær på når man burde slutte :p jeg kommer til å slutte når babyen blir stor nok til å ta den frem selv, eller sitter oppreist ved siden av meg å spiser.. Da syns jeg personlig at de har blitt for store :p

<3 Lille mirakelet vårt <3

Back
Topp