Amming

Sjokoladepiken

Flørter med forumet
Hvor lenge spiser barna deres? Og bytter dere bryst under måltidet? Her ammer jeg på et bryst under et måltid. Han bruker vel vanligvis ca 10-15 min på å spise.
 
Soiser ikke så lenge i gangen.. maks 10 minutter kanskje.. føler det er lite.. men tror hun legger fint på seg likevel. :) Jeg ammer også bare på ett bryst om gangen, rett og slett fordi hun ikke bruker lang nok tid til å amme på begge.
 
bruker vel ca 10min her også... spørs litt hvor lenge siden det siden sist. Og er som regel fornøyd med en side til ett måltid men ikke alltid.
 
Jeg tenker at hvis jeg bytter bryst etter kort tid vil han bare få den første melken som er tynnere. Godt å høre at andre gjør det på samme måte. :-)
 
Varierer hvor lenge han ligger, alt fra 10-20 min. Gir stort sett bare ene brystet, men på kvelden må han av og til få begge da han ikke er fornøyd etter å ha tømt det første.
 
Suger de ivrig i ti min da?? Her går det heftig for seg i starten så glir øya igjen og det ser mest ut som hun koser seg mer enn hun spiser!
 
Rundt 20 min per pupp her. Varierer litt om hun spiser fra begge. Har hun sovet i noen timer trenger hun begge bryst for å bli mett - har i tillegg begynt å gi henne mme 30 - 60 ml hvis hun ikke er fornøyd etter det og deretter pupp ca 10 min DA sovner hun godt! Slitsomt men det er det som hjelper for å få ro i henne om dagen..
 
Back
Topp