Amming

SofieHenriette

Forelsket i forumet
Merker at jeg begynner å få mindre melk, tips til å få opp produksjonen igjen? Snuppa er fortsatt veldig glad i pupp, og jeg har ikke lyst til å slutte å amme ennå.[:)]

Vet ikke om noe annet enn å legge henne til oftere, og før hun får annen mat. Ammete kan kanskje hjelpe? :)   Hvordan merker du det? Husk at de små bruker mye kortere tid på å få ut melken nå enn før..[:)]

Jeg drakk vørterøl, ellers så kan du prøve Kloster Ammete og havregrøt. Også amme ofte, gjerne håndmelke har jeg hørt skal hjelpe [:)]

Takk for tips![:D] Det er kanskje bare noe jeg innbiller meg siden hun spiser så mye fast føde nå, men jeg synes at puppene føles tommere ut nå på en måte.

Føles tomt her også, men når hun suger så svelger hun for harde livet. Er bare vant med å ha sprengte pupper og brystspreng hver 3. time når hun var mindre [8D]

det er mye de samme tipsene som i starten av amminga. Legge henne til ofte. Pumpe innimellom kan være greit om du kan[:)]
Her føles det også som om melka forsvinner innimellom, men om jeg prøver å klemme ut melk så ser jeg at det er der fortsatt å er nok bare kroppen som spiller meg et puss[8|]

Også signerer jeg rådene over[;)]

Back
Topp