Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sadmira
Har en som er helt lik. Han spiser så lenge det går "av seg selv" men når han faktisk må jobbe litt for maten nekter han. Og da må stakkars mor frem med pumpe og flaske og det begynner å bli litt slitsomt.
ORIGINAL: fru gravdal
ORIGINAL: Sadmira
Har en som er helt lik. Han spiser så lenge det går "av seg selv" men når han faktisk må jobbe litt for maten nekter han. Og da må stakkars mor frem med pumpe og flaske og det begynner å bli litt slitsomt.
her er det akkurat likt med snuppa, er i ferd med å gi opp hele ammingen og heller pumpe så lenge det går å gi flaske [:(] med mm istedet... men jeg har holdt på sånn i 3 uker nå og har liksom ikke klart å gi meg helt ennå...
Hun blir sint når hun må jobbe litt mer på slutten for å få ut resten for hun er vant med at det nesten renner ut avseg selv( har mye av denne formelken) og når hun da må suge litt for å få ut den feite delen av melka blir hun sint og kvaver noe veldig ved puppen. Og hyn blir ikke skikkelig mett og jeg på amme mye oftere en jeg gjorde før [:@] så det med amming begynner å bli litt masete i grunn [:@][:@]