Amming ved eksem

Lykketreff

Gift med forumet
Jeg har hatt en del atopisk eksem tidligere, og nå ser det ut som om jeg har fått det rundt brystvorten. I dag ble det litt verre, og det har begynt å væske. Bør jeg da slutte å amme på den puppen? Kan pumpe og legge ham til på andre siden (og håpe at det snart går over), men vil jo helst slippe det :p Har noen erfaring eller ideer rundt noe sånt?

Er du sikkert på at det er eksemet som har blusset opp der?
Jeg ville fått det sjekket først. ;)

I mellomtiden kan du pumpe det brystet mens han får det andre.
Smør eksemet (eller hva det enn er) med morsmelk, og la det tørke.
Morsmelk hjelper mot det meste av forbigående hudplager faktisk. :)
Jeg brukte det på både mitt og podens atopiske eksem, på tørre lepper, småsår osv.
Til og med mannen her fikk en dæsj her og der. :D

Er du sikkert på at det er eksemet som har blusset opp der?
Jeg ville fått det sjekket først. ;)

I mellomtiden kan du pumpe det brystet mens han får det andre.
Smør eksemet (eller hva det enn er) med morsmelk, og la det tørke.
Morsmelk hjelper mot det meste av forbigående hudplager faktisk. :)
Jeg brukte det på både mitt og podens atopiske eksem, på tørre lepper, småsår osv.
Til og med mannen her fikk en dæsj her og der. :D
Takk! Har snørt med morsmelk siden det begynte for nærmere to uker siden, men ser ikke ut til å hjelpe :( skal få sjekket opp hva det er :)

Jeg har hatt en del atopisk eksem tidligere, og nå ser det ut som om jeg har fått det rundt brystvorten. I dag ble det litt verre, og det har begynt å væske. Bør jeg da slutte å amme på den puppen? Kan pumpe og legge ham til på andre siden (og håpe at det snart går over), men vil jo helst slippe det :p Har noen erfaring eller ideer rundt noe sånt?
Jeg har produkter som flere kunder har hatt god effekt på når deg gjelder atopisk eksem :) interessert? Ta kontakt: stine_solberg1991@hotmail.com

Back
Topp