Amming/smertestillende??????????

FrkAlette

Forelsket i forumet
Hvordan smertestillende kan man spise under amming?? Kan man spise noe i det hele tatt? siden alt du spiser går i morsmelka??

Altså jeg skal få to skruver i over kjeven til høsten etter ungen er kommet ut, i lokalbedøvelse.(Mangler 15 tenner av ny tenner sette mitt dørfør skal jeg gjøre det) Å kjenner litt sånn angst angående det, før det blir jo smertefylt etter på. Jeg må bare spørre dere før jeg blir gern av å tenke på det hele tiden

Jeg fikk paralgin forte og ibux etter sist fødsel... fikk de på barsel mot etterrier.. så jeg regner med det er trygt iallefall

Det kan du rådføre deg med lege eller helsesøster da. Man er jo forsiktig, men er jo en del tilfeller hvor man må ta noe. Jeg hadde selv et k.s og måtte da ta mye smertestillene etter fødselen. Men igjen det ble jo gitt avsykehuset og måtte ta det, men det skulle ikke være noe farlig sånn sett sa de.

Overlegen ved barneavd. på st.olavs ga meg både paracet og ibux da jeg fikk brystbetennelse samtidig som datteren min var innlagt der. Forsikret meg om at dette ikke hadde noen betydning for barnet med tanke på amming.

Jeg vet ikke hvordan dette er, men jeg lurer igrunnen jeg også, for jeg skal fjerne mandlene når babyen er ute.

Back
Topp