Amming på natt

En tråd i 'April 2020' startet av Namia, 22 Jul 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Namia Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Aprillykke 2017

Baby her har hatt 1-2 amminger på natt fra fødsel. Den siste tiden har han gått ned til 0-1. Innimellom våkner han i 05,30 tiden for en sup, for så å sovne igjen.. men ofte er det ingen oppvåkning og dermed ingen amming etter legging.
    Dvs at han ofte ammer ca kl 21 og går uten amming til 06 30-07.30.

Er det ok?

Helt nytt for meg det her, da forgje ammet 2-5 ganger per natt på denne tiden...

2. Perleonske_94 Glad i forumet Marsboere 2020 Assistert-jentene

Så lenge baby er fornøyd, legger på seg og har nok tissebleier ellers i døgnet går det helt fint uten mat på natten :)

• Enig Enig x 3
  3. Namia Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Aprillykke 2017

Okei :) Spent på vekt nå på 3 mnd kontroll i august. Ikke veid han siden 6 ukers kontroll. Lå da litt under gjennomsnittet bare.

Har hvertfall nok bleier og er fornøyd. Så då satser jeg på det går godt :)

4. Frk. Gamlemor Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Gleder meg til det skjer her! Her har vi gått fra en amming rundt 04 til to ammingen de siste dagene... Men det skal sies at hun også tar kvelden tidligere enn før. Gleder meg til soving fra 7 til 7! ❣️

5. Sitronjenta Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Jeg har også hørt at det er helt ok om det ikke ammes på natta dersom antall tissebleier, vekt og trivsel er bra :)

Noe misunnelig, her var det to ammingen i løpet av natta, men de siste par ukene har jeg mista tellinga, er sår på brystvortene om morgenen!. Gleder meg enormt til bedre nattesøvn:Heartred

6. Mimmi1 Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

jeg har samme erfaring som deg! Blir maks to amminger ila natten, men mange ganger ingen. Her er det mange bleier og baby virker tilfreds, så rekner med at det går greit. Vil tro babyen får i seg nok næring ila dagen siden den sover godt på natta :)

7. 1zzyMarena Elsker forumet Marsboere 2020

Min første var sånn fra nesten 2 mnd. I perioder så forandret det seg litt (ved 6mnd hadde hen to uker med en gang i timen), så tilbake på null pupp om natten.

8. håndballelsker Forelsket i forumet

Har samme problemet

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden