Amming på Facebook :)

Det er trolig rart hva som aksepteres, sluke videoer blir klaget på av så mange, har selv klaget inn noe og fått til svar at det ikke gikk i mot noen retningslinjer de hadde, men bilde av en mor med barn til brystet, hvor du ikke en gang ser det brune (glemmer bestandig hva det heter, areolen?) så slettes det, en ser jo mer pupp hos lettkledde kvinner med utringning :-P så jeg har aldri helt blitt klok på den der...

Nei rar verden, halshugging kan vi se men kjærligheten og bondet mellom mor og barn... Nei Gud forby :-P som sagt, kommer ikke til å legge ut selv, men kommer til å like og rose bilder hvis venner legger ut <3
Har klagd på en del sånt selv. Syns det er fælt at man kan risikere å klikke seg inn på videoer hvor folk blir drept. Jeg har sett det selv en gang og det tok lang tid før det bildet forsvant fra netthinnen.
Føler det er litt standard USA da, med f.eks. den liberale våpenloven de har, som er FOR liberal spør du meg. Det er ikke i alle land at du leser om barn som dreper barn fordi de fikk tak i mamma eller pappa sitt håndvåpen. Og skyting kan vises på tv, men da Janet Jackson flashet puppen (ved en feil sies det) på Superbowl så tok det helt av og folk rev av seg håret :o
jaja. Only in America, og jeg er veldig fornøyd med å bo i det lille nisselandet Norge :)

Har klagd på en del sånt selv. Syns det er fælt at man kan risikere å klikke seg inn på videoer hvor folk blir drept. Jeg har sett det selv en gang og det tok lang tid før det bildet forsvant fra netthinnen.
Føler det er litt standard USA da, med f.eks. den liberale våpenloven de har, som er FOR liberal spør du meg. Det er ikke i alle land at du leser om barn som dreper barn fordi de fikk tak i mamma eller pappa sitt håndvåpen. Og skyting kan vises på tv, men da Janet Jackson flashet puppen (ved en feil sies det) på Superbowl så tok det helt av og folk rev av seg håret :o
jaja. Only in America, og jeg er veldig fornøyd med å bo i det lille nisselandet Norge :)

Hehe, jeg er også fornøyd med å bo her. Er mye jeg syns er helt feil her til lands, men i USA hadde jeg nok gått på veggen. :P

Har ikke så mye meninger om det egentlig:p hadde aldri lagt ut selv, men hva andre gjør får være opp til dem:p

Føler det er litt standard USA da, med f.eks. den liberale våpenloven de har, som er FOR liberal spør du meg. Det er ikke i alle land at du leser om barn som dreper barn fordi de fikk tak i mamma eller pappa sitt håndvåpen. Og skyting kan vises på tv, men da Janet Jackson flashet puppen (ved en feil sies det) på Superbowl så tok det helt av og folk rev av seg håret :eek:

Ja, huff den dagen hvor det blir vanlig å høre om barn som får tak i våpen og skader/ dreper andre, da har det gått alt for langt :(

Janet ja :-P det der ja, var jo helt ekstremt :-O

Liker lille Norge jeg :) det er som jeg skulle sagt det sjøl :)

Jeg har alltid vært veldig glad i å "forsvinne i mengden" og er dermed veldig var på hvor mye hud jeg viser (går sjeldent i shorts til og med..), så offentlig amming er skrekken selv...
Forsåvidt ikke selve ammingen, men å ta den frem eller hvis han slipper, altså i tilfeller der puppene mine kan synes!
Han er 7 uker, ennå ikke ammet offentlig, heldigvis..
Føler at folk vil tenke "dette er ett offentlig sted, planlegg slik at du pumper i stedet, kvinnemenneske...!"

Ser den, er ikke morro å føle så på det, er jo greit at en har ammerom en kan bruke, men syns at folk mener vi skal bare for de ikke tåler en pupp blir litt slemt :p det er vel lett for meg å si "ikke tenk på det" som ikke har født enda, men håper du får det til og tenk at folka kan ta seg en bolle :)

Last edited:
Synes det er helt bak mål at man skal kunne legge ut bilder i bortimot naken tilstand, men at ammebilder skal fjernes. Flott at de har snudd!

Kommer ikke til å legge ut selv, men syns amming er helt naturlig, så at det ikke skulle være lov høres helt rart ut for meg..

Syns ikke ammebilder har noe på facebook å gjøre jeg da. Så mye fokus som det er på å skåne barna på sosiale medier. Jeg hadde ikke likt om mamma la ut bilde av meg som baby med puppen hennes i munnen...

Kommer ikke selv til å legge ut ammebilder, men syns det er helt greit at andre gjør det :) se på Alyssa Milano f. Eks :)

Flytta denne tråden til vårt forum for Amming og ernæring :-)

Back
Topp