Har klagd på en del sånt selv. Syns det er fælt at man kan risikere å klikke seg inn på videoer hvor folk blir drept. Jeg har sett det selv en gang og det tok lang tid før det bildet forsvant fra netthinnen.Det er trolig rart hva som aksepteres, sluke videoer blir klaget på av så mange, har selv klaget inn noe og fått til svar at det ikke gikk i mot noen retningslinjer de hadde, men bilde av en mor med barn til brystet, hvor du ikke en gang ser det brune (glemmer bestandig hva det heter, areolen?) så slettes det, en ser jo mer pupp hos lettkledde kvinner med utringning så jeg har aldri helt blitt klok på den der...
Nei rar verden, halshugging kan vi se men kjærligheten og bondet mellom mor og barn... Nei Gud forby som sagt, kommer ikke til å legge ut selv, men kommer til å like og rose bilder hvis venner legger ut <3
Føler det er litt standard USA da, med f.eks. den liberale våpenloven de har, som er FOR liberal spør du meg. Det er ikke i alle land at du leser om barn som dreper barn fordi de fikk tak i mamma eller pappa sitt håndvåpen. Og skyting kan vises på tv, men da Janet Jackson flashet puppen (ved en feil sies det) på Superbowl så tok det helt av og folk rev av seg håret
jaja. Only in America, og jeg er veldig fornøyd med å bo i det lille nisselandet Norge