Amming om natten..

Carla82

Gift med forumet
Sovner babyen deres med en gang etter dere har ammet om natten? Marcus gjør ikke det..[8|][&o] Her går det ofte 1,5 time med amming, bleieskift og å få han til å sovne igjen - hver gang. ( 2 ganger) Ofte er han LYS våken om natten. Er det normalt at det tar så lang tid? Skulle ønske han sovnet med en gang jeg la han ned i sengen igjen etter ammingen hehe[:)]

Dennis sovner også med en gang, sovner på slutten med puppen i munnen [8D]
Men oss skifta sjelden på bleie om natta.. det e kun hvis det e bæsjebleie eller veldi tissevåt, å då skifta oss før ej amma og i svakt lys,  (ej snakka heller ikkje til na under bleieskift på natta)

ORIGINAL: Maybs

Men oss skifta sjelden på bleie om natta.. det e kun hvis det e bæsjebleie eller veldi tissevåt, å då skifta oss før ej amma og i svakt lys,  (ej snakka heller ikkje til na under bleieskift på natta)

Samme her

ORIGINAL: Maybs

Samme her også. Men det var ikke helt så enkelt i starten da. [;)]

her sovner han ganske fort om natta igjen...har ett lite nattlys på rommet som ikke lyser så veldig fælt så han ligger ved puppen 15min også sovner han igjen...og han sover videre når jeg legger han i senga...han er bare våken en gang om natta....

Har hatt to netter hvor det har tatt opptil 1,5time før han sovner igjen siden han ble født...han er ganske snill på det område der gitt....

Back
Topp