Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så rart det derJeg slanker meg «litt», spiser kjempesunt og ammer masse, men vekta rikker seg ikke!
Ikke sant ? Det sitter som limt samme hva en gjørLitt godt å lese.
Med nr 1 «raste» kiloene av da jeg fokuserte på kostholdet mitt fra hun var ca 4 mdr, samtidig som jeg ammet mye og trillet lange turer siden hun kun ville sove i vogn.
Med nr 2 nå er det dritvanskelig. Han sover ikke i vogn, så får ikke samme «hverdagsaktivitet», men trener i større eller mindre grad hver dag. Tracker kalorier også, så vet at jeg ligger mellom 300 og 500 kcal i underskudd, men fortsatt står vekta stille. Skjønner det ikke. For det gir absolutt ingen mening.
Har brukt både kalorikalkulator for ammende for å finne ut av hva jeg trenger for å vedlikeholde vekta, og brukt sånn tdee-kalkulator. Og alle kalkulatorene gir meg noenlunde samme antall kalorier for vedlikehold (tdee ca 500 kcal mindre enn ammekalkulator). Har til og med lagt inn at jeg er mindre aktiv enn jeg er. Så når ammekalkulatoren sier at jeg trenger 2650 for vedlikehold og tdee-kalkulatoren sier 2150, så prøver jeg å holde meg på 2100-2200. Men nope. Så det må være noe med amming. Og redusert hverdagsaktivitet. Utrolig frustrerende!!