Amming og vekt på baby

Var som jeg skulle skrevet det selv!! Lillen her bruker lang tid på hvert måltid og jeg må hele tiden minne han på å suge. Bytter bryst ofte, da rekket han ikke å bli så trøtt, men er da usikker på om han får tømt brystet og får i seg den fete melka... Helsesøster kommer på mandag, så veldig spent på vekta da. Kjenner jeg bekymrer meg veldig for om han får i seg nok:(

Hvor gammel er din? Er han litt gul? Her har han heldigvis blitt flinkere til å die, og jeg tror døsigheten forsvant med den. Vekta snudde plutselig også. :)

Hvor gammel er din? Er han litt gul? Her har han heldigvis blitt flinkere til å die, og jeg tror døsigheten forsvant med den. Vekta snudde plutselig også. :)
Han er 10 dager og ja han er litt gul;) Fikk oppfølging på sykehuset med blodprøver litt etter fødsel, men veldig lite informasjon å få syns jeg!

Han er 10 dager og ja han er litt gul;) Fikk oppfølging på sykehuset med blodprøver litt etter fødsel, men veldig lite informasjon å få syns jeg!

Ja, det syns jeg også. En må spørre om en vil vite noe. Jeg vet knapt hva gulsott er, liksom. .P
Du får gi det litt mer tid. Min var fortsatt sløv ti dager gammel og gikk lite opp i vekt.

Back
Topp