Amming og urolig baby

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Han har tullet sånn ved mating idag. Ligger å river og kaver, drar ut puppen og blir illsint. Er det virkelig mulig at jeg har for lite melk når jeg har fullammet hele tiden uten problemer? Eller er det bare det at vi bryter litt av rutinene når det er helg og han reagerer på det? Isåfall skal jeg ikke gjøre det mer :o Blir gal av det humøret hans. Vært våken i 4 timer nå....

Har ikke noe vettug svar på spørsmålene dine, men når mi ligger sånn ved puppen så venter jeg ikke veldig lenge før jeg gir flaske. Da går det ca 40ml MME før hun er blid og fornøyd igjen. Sikkert mange som mener at det jeg gjør er feil, men verken jeg eller baby har det noe bra når det blir mye styr med ammingen.

Han har tullet sånn ved mating idag. Ligger å river og kaver, drar ut puppen og blir illsint. Er det virkelig mulig at jeg har for lite melk når jeg har fullammet hele tiden uten problemer? Eller er det bare det at vi bryter litt av rutinene når det er helg og han reagerer på det? Isåfall skal jeg ikke gjøre det mer :o Blir gal av det humøret hans. Vært våken i 4 timer nå....

Å, hvor jeg kjenner meg igjen! Akkurat avsluttet en 3timers økt selv:/ Vet at grunnen hos meg har vært overproduksjon i ene brystet, men det er nå stabilisert og i kveld skjedde det uansett hvilken pupp han fikk. Er til å bli gal av. Fant denne og velger å tro at dette er årsaken. https://ammehjelpen.no/artikkel/100/Kveldsamming-og-urolige-barn-om-kvelden Stemmer egentlig bra, for alle gangene det har skjedd har det bare vært om kvelden. Ellers så aner jeg ikke hva det kan være. For lite melk er det hvertfall ikke hos meg...

Ja.. Det er vell egentlig ut på ettermiddag/kveld han er sånn. Sovnet nå så da legger jeg meg også. Hører han drikker og at det kommer melk når jeg ammer. Nå har han kanskje hatt en bæsjebleie for lite idag og i tillegg sikkert litt overtrøtt. Håper det bare var det og ikke melken. Får høre med HS på åpen helsestasjon i morgen :)

Ja.. Det er vell egentlig ut på ettermiddag/kveld han er sånn. Sovnet nå så da legger jeg meg også. Hører han drikker og at det kommer melk når jeg ammer. Nå har han kanskje hatt en bæsjebleie for lite idag og i tillegg sikkert litt overtrøtt. Håper det bare var det og ikke melken. Får høre med HS på åpen helsestasjon i morgen :)

La meg få høre hva de sier på helsestasjonen da:D Oppe for amming her nå, alt er bare stas og mini er fornøyd så blir ikke klok på de kveldssprellene :/

La meg få høre hva de sier på helsestasjonen da:D Oppe for amming her nå, alt er bare stas og mini er fornøyd så blir ikke klok på de kveldssprellene :/
Will do :) Nei ikke godt å forstå seg på. Litt komisk når han blir sinna og sparker med føttene.. Kan minne om en treåring med trass :rolleyes:

Back
Topp