Amming og sykt barn???Hjelp..

taita81

3 barns mor ♡
  Snuppa er forkjøla.Men er ikke i så dårlig form,smiler og ikke feber.Men hoster og surkling i nesa..men ho spiser så mye mindre enn ho pleier,regner med at ho ikke er så sulten når ho ikke føler seg bra,helt greit. Men hva skal jeg gjøre???? Puppene har faktisk ikke vert så sprengt så skjønner det ikke helt men..hva skal jeg gjøre fordet?Redd hvis de ikke blir tømt ordentlig så blir det klumper og har hatt så mye av de så orker ikke mer av de. Skal jeg f.eks pumpe meg helt tom en gang om dagen tror dere,eller la de være eller håndmelke litt her og der,håndmelke de tom,håndmelke de nå før jeg legger meg tomme??Vet rett og slett ikke hva jeg skal jeg..

Et annet sp..hva er det dere bygger ryggen opp med for å gjøre det litt lettere å puste i senga??Bare et hånkle eller noe?Kunne jo vært noen hadde et bra tips..

Jeg ville ha pumpa meg tom etter du har ammet og barnet er fornøyd.
Da unngår du klumpene og reduserer ikke melkeproduksjonen.

Det med å bygge opp under ryggen aner jeg ikke. Håper andre har en god ide.

jeg har satt bøker under beina på senga(på den siden hun har hode)... så da blir den ene siden litt høyere!! hvis du skjønte?!

ORIGINAL: mammaa89

jeg har satt bøker under beina på senga(på den siden hun har hode)... så da blir den ene siden litt høyere!! hvis du skjønte?!

Den var ikke dum nei..slipper man å styre med å legge saker under ryggen som samtidig skal være behagelig..takker for rådet

Sliter med det samme. Caspian er forkjøla han også, og spiser tydeligvis ikke like mye nå (eller så har jeg fått mer melk). Om natta/morgenen lar jeg det ene brystet renne av seg i tillegg til at jeg hjelper til å få ut, mens han suger fra det andre. Så gir jeg det som har rent av seg. Når han ikke vil ha mer så håndmelker jeg til det er relativt behagelig igjen.. Håndmelker fordi jeg ikke ha pumpe som funker foreløpig..
Har fått klumper og er øm, så må gjøre det beste ut av det. Vil IKKE ha brystbetennelse!!![:'(]

Svar på spørsmålet ditt; Svarer det samme som de andre..
Jeg ville ha pumpa ut når hun er mett..
For å bygge opp senga i hodeenden kan du bruke bøker o.l under beina..

Back
Topp