Amming og spising

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Flere som er "fysen" på noe nå når det ammes? Jeg har lyst på noe hele tiden, men ikke nødvendigvis mat :smiley-ashamed008 samboer kommenterte at jeg gomler på noe hele tiden (særlig firkløver sjokoladen er fantastisk for tiden), og kan jo ikke fortsette slik :hilarious:

Ligger her og ammer nå, kun vann ved siden av meg og har så lyst på - noe- :p

Samme her! Jeg har masse julekaker igjen etter jul, som går på høykant dag og natt [emoji85][emoji85] konstant sulten, eller lysten på noe [emoji51][emoji51] jeg som hadde store planer om å komme fort i form etter fødselen [emoji28][emoji28] utsettes på uvisst tid [emoji23]

Samme her! Jeg har masse julekaker igjen etter jul, som går på høykant dag og natt [emoji85][emoji85] konstant sulten, eller lysten på noe [emoji51][emoji51] jeg som hadde store planer om å komme fort i form etter fødselen [emoji28][emoji28] utsettes på uvisst tid [emoji23]
Samboer har spist opp alle julekakene :facepalm: han er sånn at han ikke kan ha søtsaker i hus for da spiser han, så jeg må gjemme hvis jeg har noe :hilarious: men har ingenting å spise på akkurat nå, og blir nesten galen :hilarious: mon tro om vi må en tur på butikken etter vi har vært på knøttetrim med frøkna :shy:

Alltid lyst på noe "feil"... skulle starte et nytt og bedre liv nå etter fødsel og jul,men det er foreløpig utsatt til etter vi har vært på Rikshospitalet.

Jeg ammer ikke engang men er konstant fysen :rolleyes: Det dumme er bare at i motsetning til da jeg var gravid så legger jeg på meg nå..

Jeg har blitt sjokoman. Og julekaker har aldri vært så gode før. Gått fra lavkarbodiett til barekarbodiett:dead: må spise opp det vi har i hus og så bli sunnere etterpå:hungry:

Konstant lyst på noe godt, spesielt sjokolade. Jeg tror jeg spiste 80% av alt vi hadde av godteri i jula selv:p spesielt kjipt er det siden jeg var så ekstremt flink fra uke 28 til termin. Går fortsatt ned i vekt, men den dagen vekta stopper/jeg går opp igjen håper jeg motivasjonen til æ spise sunt kommer tilbake:p

Det hjelper mye å ikke være sulten og å holde blodsukkeret stabilt. :)

Brødskiver, polarbrød, sjokoladepudding, gelé, melkesjokolade, Farris med eplejuice, cola...
Jepp, slik er det før meg :hilarious: Føles ut som svangerskapet aldri tok slutt :sorry:

Ja, men så har jeg alltid vært glad i godteri osv :D Vannflaska har jeg ved siden av meg hele tiden, men blir så `sjesk` på alt annet :wacky:

Skal forsøke å skjerpe meg fom neste uke....

Jeg og hadde det når jeg ammet, også var jeg konstant tørst....

Kjæresten er superflink til å komme med et glass melk eller en brødskive til meg mens jeg ammer. Jeg TROR jeg vil ha snacks, og det frister ikke med mat... men ordentlig mat hjelper faktisk.

Flere som er "fysen" på noe nå når det ammes? Jeg har lyst på noe hele tiden, men ikke nødvendigvis mat :smiley-ashamed008 samboer kommenterte at jeg gomler på noe hele tiden (særlig firkløver sjokoladen er fantastisk for tiden), og kan jo ikke fortsette slik :hilarious:

Ligger her og ammer nå, kun vann ved siden av meg og har så lyst på - noe- :p

Jeg spiser mer godsaker nå enn jeg gjorde da jeg var gravid! Har ikke vært i permisjon en måned en gang (baby er tre uker gammel) og jeg har allerede laget 3-4 kaker og MÅ ha noe søtt hver dag- helst etter hvert måltid! :O men jeg propper i meg mye frukt på dagtid og venter til ettermiddagen før jeg begynner på kake..håper lysten på sunnere mat kommer etter hvert som våren nærmer seg :D

Back
Topp