Amming og silikonpupper

Lean

Forumet er livet
Assistert-jentene
Jeg har silikonpupper og har i utgangspunktet fått beskjed om at amming skal gå bra. Men er interessert i å høre andres erfaringer på området. Fullammet du uten problem? Delammet du og supplerte med flaske? Hadde du nok melk? Fortell gjerne [emoji4]
 
Jeg følger denne tråden, da jeg også har silikon og lurer på hvordan det har gått med amming [emoji2]
 
Har ikke erfaring selv, men har ei venninne som har tatt silikon som ammet helt smertefritt og uten problemer! :)
 
Jeg har silikonpupper og har i utgangspunktet fått beskjed om at amming skal gå bra. Men er interessert i å høre andres erfaringer på området. Fullammet du uten problem? Delammet du og supplerte med flaske? Hadde du nok melk? Fortell gjerne [emoji4]
Fullammet uten problem i 6mnd. Og ammer mye og ofte enda 15mnd. Litt plaget med tette melkeganger innimellom.
 
Det som er når man har silikonpupper, er at da har man mindre plass til melk i brystene. Siden silikoninnleggene tar den plassen.

Kan hende det tar litt lengre tid før melken kommer og kan hende man må amme oftere, siden det er mindre plass. Men utenom det, så har det ikke så mye å si. [emoji4]
 
Har ikke vært noe problem her. Har også to andre venninner som har hatt problemfri amming med silikonpupper.
 
Jeg fikk ikke til å amme. Hadde 5-10 ml melk per amming (totalt på begge bryst). Fikk beskjed på sykehuse på ammehjelpen at det trolig ikke hadde noe med silikon å gjøre, og at jeg ville plagdes like mye om jeg ikke hadde operert.
 
Ikke for å kuppe tråden her, men hvordan ble brystene deres etter endt amming? (Flyttet innlegget på seg?)
 
Back
Topp