Amming og silikon!

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Er det noen med silikon her som har erfaring med amming? Lurer litt på om alt er likt da liksom...

[;)]

Jeg har silikon og ammer for fulle mugger[:D] Det kan bli litt mindre plass til melk pga innleggene, men jeg har ikke merket noe forskjell. De ble bare veldig store og ingen melkekanaler ble kuttet under inngrepet[;)]

oki, men vet du om det kan skje? At de kutter melkekanalene?

Takk for svar!!![:)]

Det kan hende de klarer å kutte over noen melkekanaler, men det betyr ikke at du ikke kan amme for det. Blir bare litt færre hull som melken kommer ut av. Kommer også litt an på hvordan og hvor de har lagt snittet. Jeg har snittet mitt på undersiden av puppene og fikk høre av kirurgen at det var minst fare for å kutte kanalene da. Har man gått inn i armhulen eller brystvorta skal det være større sjanse for å kutte de. Er jo ikke dermed sagt at de blir kuttet for det. Jeg har ihvertfall god erfaring med silikon og amming[:)] Bare å spørre hvis du lurer på noe mer[;)]

Takk for det!! Har liksom ikke så lekre pupper lenger etter amming i et år!! Huff... hehe

Hadde det akkurat på samme måte som deg etter å ha ammet to barn. Trodde egentlig jeg var ferdig da jeg la inn innleggene, men slik ble det tydeligvis ikke[:)] Jeg angrer heller ikke et sekund på at jeg la dem inn nå i etterkant. De får bli som de blir etterpå. Blir nok en del slappere, men hva har vi vel bh til[;)] Betyr mere for meg at hun får i seg livsviktig næring enn å tenke på mitt eget utseende[:D]

Betyr mere for meg at hun får i seg livsviktig næring enn å tenke på mitt eget utseende

så enig så enig.....

Ja, det er sant det!! :)

Blir vel ikke noe på meg før etter neste unge ihvertfall!![:D]

eg har silikon. har hatt det i 2 år nå.eg e så utroligt følsome me brystvortene.alså det gjør vondt vist eg kleme på di.men komme det te og gjør vondt og amme då?

Eg har silikon og har ammet begge barna mine.. Har hatt kjempe mye melk til begge to, så eg har bare god erfaring.. Og puppene var like etter amming som før :) Men eg har fått kapsel i den ene puppen.. Og det har noe med ammingen og gjøre. Me angrer overhode ikke på at eg gjorde det :)

Men de anbefaler at du får silikon etter du er ferdig med å få barn :)

Jeg og lurer på noe om jeg kan få lov.

Hvordan ble puppene under graviditeten, var det vondt da de vokste, og hvordan var de da melken virkelig kom for fullt? Følte meg jo som Dolly Parten da jeg ike hadde silikon, så hvordan bli det evt med silikon? Og hvis noen av dere fikk spreng og påbegynnende brystbetennelse, hvordan var det da?

Back
Topp